З першого серпня минулого року у Львові функціонує Регіональна приймальня Президента України у Львівській області. Саме за цей період часу до приймальні звернулося понад п ’ять тисяч громадян області та отримали понад три тисячі звернень. Повідомляє прес-служба Регіональної приймальні Президента у Львові.
Основні питання з якими звертаються мешканці Львівщини: – 24% питання забезпечення законності та охорони правопорядку; – 20% житлові питання;
– 13% питання соціального захисту; -7% питання комунального та дорожнього господарства, благоустрою; – 6% питання праці;
– 2% питання охорони здоров’я; – 3% питання освіти і науки.
Звернення з питань, які належать до безпосередньої компетенції Президента України відповідно до статті 106 Конституції України надійшло менше одного відсотка.
Для підвищення ефективності роботи Регіональної приймальні запроваджено проведення спільних прийомів з керівництвом облдержадміністрації, правоохоронних органів, Пенсійним фондом області, виконавчою службою, що дає змогу громадянам отримати фахову консультацію або передати своє звернення безпосередньо в ту інстанцію у компетенції якої є розгляд та вирішення даного питання.
Ввійшло в практику проведення виїзних прийомів громадян в районах та містах області. Зокрема проведено прийоми в Мостиському, Перемишлянському, Жовківському, Городоцькому та Яворівському районах. На цей тиждень заплановано виїзний прийом в Самбірському районі.
Варто відзначити, що окрім опрацювання звернень громадян, працівниками приймальні скеровано до центральних органів виконавчої влади ряд пропозицій щодо вирішення найбільш гострих проблем, порушених у зверненнях громадян.
Зокрема щодо внесення змін до Правил користування електричною енергією для населення, Порядку підтвердження пільгового та наукового трудового стажу, вдосконалення системи житлово-комунального господарства, розвитку агропромислового комплексу області тощо.