ОСТАННІ НОВИНИ

Обласна рада кардинально змінить транспортну політику

|

Нову концепцію транспортних перевезень на Львівщині було представлено сьогодні на розширеному засіданні комісії з вивчення цієї проблеми. Як повідомив головний доповідач, радник голови обласної ради Володимир Кондзьолка, концепція базується на кардинально новому підході до формування транспортної політики в області.

Система пасажирських перевезень на Львівщині є однією з найгірших в Україні – заявив, відкриваючи засідання голова Львівської облради Михайло Сендак. Володимир Кондзьолка, у свою чергу, конкретизував негативні явища у цій сфері, назвавши їх „хворобами транспортної системи”.

Кондзьолка відзначив , що в останні роки держава фактично втратила вплив на пасажирські автоперевезення, віддавши цю сферу на відкуп сумнівним фірмам та корумпованим чиновникам. У результаті панівне становище на ринку отримали „підприємства”, які не володіють ні автотранспортною технікою, ні матеріально-технічною базою, проте з дивною постійністю виграють тендери. Організація роботи таких фірм не відзначається регіональною – дозволи на перевезення вони надають приватним власникам мікроавтобусів, регулярно збираючи з них мзду за „оренду маршруту”.

У результаті обласні автомаршрути наводнили перероблені вантажні „буси”, непристосовані до перевезення пасажирів, міста Львівщини перенасичені малолітражними маршрутками, що призводить до зростання кількості ДТП та забруднення повітря. Відсутність контролю за водіями з боку підприємств та їх низька кваліфікація теж призводить до численних проблем, у тому числі й до відвертого хамства перевізників стосовно пасажирів.

Нова концепція передбачає насамперед серйозні зміни у роботі конкурсних комісій, що проводять тендери на автоперевезення. Зміняться як методи формування комісій так і критерії визначення переможця у тендерах, – повідомив Володимир Кондзьолка. Зокрема, не менше 40 відсотків комісій мають складати представники громадськості – депутати органів місцевого самоврядування, представники профспілок та фахових громадських організацій. Дорадчий голос запропоновано представникам ЗМІ.

Сформовано також чітку схему кваліфікаційних вимог до учасників тендеру. Найважливішими з них є наявність власної матеріально-технічної бази та власних транспортних засобів, термін експлуатації автотранспорту та кількість автобусів вітчизняного виробництва. В ідеалі впровадження концепції мало б привести до того, що невдовзі автоперевезеннями в області займатимуться підприємства з серйозною базою, які володітимуть сучасними „Богданами” та іншими досягненнями українського автовиробництва.

Голова облради Михайло Сендак запевнив, що доопрацьована після сьогоднішнього засідання концепція буде прийнята на найближчих пленарних засіданнях сесії облради, яка має відкритися до 10 червня.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...