ОСТАННІ НОВИНИ

Петро Олійник прозвітував про роботу своєї команди за 100 днів

|

Сьогодні голова Львівської державної адміністрації Петро Олійник підбив підсумки своєї роботи та роботи управлінської команди за перші 100 днів. Під час сьогоднішньої прес-конференції П. Олійник позитивно оцінив роботу нової команди, акцентуючи увагу на тому, що було переламано злочинні системи у фіскальних та правоохоронних органах, вдалося подолати бюджетну кризу та було відпрацьовано модель залучення коштів.

За словами голови ЛОДА, нова команда прийшла до влади в умовах тотальної корупції, розкрадання майна та потреби тотальних кадрових змін. “Але я і моя команда, на відміну від громадських та політичних організацій, взяли повну відповідальність за стан справ в області, і політичну, і адміністративну” – наголосив він.

Аналізуючи зміни в області за 100 днів Петро Олійник повідомив про те, що до зведеного бюджету України станом на 1 травня надійшло податкових та митних платежів в сумі 1 мільярда 164 мільйони гривень, що на 29,8% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Водночас, голова ЛОДА відзначив, що за підрахунками у минулому році з держбюджету було вимито загалом 2,5 мільярда гривень за рахунок зловживань у митних органах, податковій, під час вирішення земельних питань та за рахунок оперецій з банкрутством підприємств.

Натомість нова влада, за словами П. Олійника, змогла „витягнути бюджетну сферу і виробництво”. Також вдалося залучити додатково 16 джерел фінансування. „Консолідований бюджет області 2,5 мільярда гривень, а ми цього року залучили ще 500 мільйонів гривень, що є заслугою співпраці між президентом, прем’єр-мінстром та територіальними громадами”– наголосив П. Олійник.

„Я знаю, що шлях важкий, але я і моя команда його пройдемо” – вважає він.

До речі, П. Олійник зазначив, що за 100 днів його на керівній посаді він призначив 121 працівника, які підпорядковуються безпосередньо йому, та близько 200 осіб подвійного підпорядкування.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *