ОСТАННІ НОВИНИ

“Єдиним вікном” скористалися 42 тисячі львів’ян

|

Протягом минулого року послугами центру Адміністративних послуг Львівської міської ради скористалися 42 тисячі львів’ян – про це на сьогоднішній прес-конференції повідомив начальник організаційно-інформаційного управління міської ради Ярослав Галицький.

Підсумовуючи роботу відділу, він також розповів, що 14% звернень було розглянуто невчасно. Причина – складні питання, для вирішення яких треба багато часу, а також непрофесійність працівників. За словами пана Галицького, найбільше львів’яни звертаються до управління архітектури (за рік – більше 10 тисяч звернень) та до управління житлово-комунального господартсва.

Щоб покращити якість роботи, відділ адміністративних послуг тепер працює у дві зміни. Мешканці Львова, які зранку поспішають на роботу, можуть скористатися “єдиним вікном” з восьмої години ранку. Крім того, міська рада планує розширити роботу вікна ще на годину після завершення робочого дня.

Керуючий справами виконавчого комітету Львівської міської ради Олег Кузан відзначив позитивні зрушення у роботі зі зверненнями громадян. На його думку, тепер простіше контролювати кількість звернень, які надходять до міської ради, а також вчасність їх розгляду.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.