Михайло Хміль про підписання економічної частини Угоди про асоціацію між ЄС та Україною

|

Народний депутат розповів про виклики, які постануть перед українцями з підписанням Угоди про асоціацію між нашою державою та ЄС:

“Сьогодні у Брюсселі президент Петро Порошенко підписав економічну частину Угоди про асоціацію між ЄС та Україною, яка, зокрема, передбачає створення повноцінної зони вільної торгівлі. Таким чином, Угоду уже підписано повністю (політична її частина, нагадаю, була скріплена підписом Арсенія Яценюка 21 березня поточного року).

Водночас цей шлях містить низку викликів для усіх нас. Йдеться, зокрема, про те, що факт підписання Угоди та її подальша ратифікація автоматично не змінить якість життя в нашій країні. Усе залежить від того, наскільки ми самі готові мінятись та жити за новими, демократичними правилами.

Так, режим вільної торгівлі між Україною та ЄС створить необхідні умови:

–          безперешкодного доступу якісних європейських товарів та послуг на наш ринок (але мене це менше цікавить, адже європейські компанії в стані самостійно просувати свої бренди та торгові марки);

–          інтегруватись українським товаровиробникам у величезну європейську торгівельну систему, яка складається з понад півмільярда споживачів. Окрім цього, поступове відкриття вітчизняного ринку для європейських товарів та послуг має підвищити конкурентоспроможність продукції, яка виробляється в Україні.

За цих півроку, мешканці Німеччини, Франції, Чехії, Іспанії та інших країн-членів ЄС сповна дізнались про Україну і яким є український народ. Тепер перед нами постає завдання економічне: наші продукти та торгові марки повинні завоювати авторитет та стати популярними в Європі (наприклад, продукти харчування, екологічно чисті сільськогосподарські товари, солодощі з натуральних складників та навіть літаки і ракети). Ми маємо завоювати власну нішу, аби «купуй українське» було не лише нашою патріотичною акцією, а й європейською практичною порадою.

Тому надважливим завданням для нашого уряду є розробкам програм підтримки та сприяння українським компаніям-експортерам у просуванні їхніх торгових марок в Європі. Вони не мають залишитися сам-на-сам з тими викликами, які чекають на них там в умовах жорсткої конкуренції за кінцевого споживача. Держава має взяти на себе солідарну відповідальність за промоцію та просування українських торгових марок та компаній на європейському ринку, зокрема створюючи постійнодіючі торгово-виставкові майданчики в найбільших торгових центрах ЄС. Адже це матиме не тільки економічні ефекти, а й сприятиме формуванню позитивного іміджу України в Європі!”.

Фото: прес-служба народного депутата 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *