ОСТАННІ НОВИНИ

У Львові реалізують перший «смарт-коридор»

Олег Дерев'янко

|

На вул. Зеленій у Львові, на ділянці від площі Петрушевича до вул. Івасюка, впроваджують інноваційний режим світлофорного регулювання «смарт-коридор». Наразі розпочався перший етап реалізації цього проєкту. Про це Львівському порталу повідомили у пресслужбі мерії.

Директор ЛКП «Львівавтодор» Микола Власюк зазначив, що у квітні 2024 року було запущено перше в Україні «смарт-перехрестя» на вул. Пасічній – Пирогівка у Львові. Тепер працюють над впровадженням першого «смарт-коридору» на вул. Зеленій.

«У результаті реалізації цього проєкту вдасться швидше пропускати транспортний потік з центральної частини міста, яка значно перенасичена автомобілями, оперативніше реагувати на зміни у дорожньому русі, зменшити черги та затримки транспорту. А це в свою чергу позитивно вплине на стан повітря завдяки зменшенню шкідливих викидів в атмосферу», – додав він.

Для реалізації проєкту «смарт-коридору» на вул. Зеленій потрібно, щоб хоча б одне з перехресть працювало в режимі «смарт». Запуск «смарт-коридору» планується на трьох світлофорних об’єктах – на перехрестях з пл. Петрушевича, вул. Дороша та вул. Івасюка.

Інтелектуальна система у дорожньому контролері шляхом аналізу дорожнього руху з транспортних детекторів визначатиме оптимальну тривалість роботи циклу для всіх світлофорних об’єктів, що входять у проєкт «смарт-коридору».

«Для реалізації цього проєкту вже замінили старі дорожні контролери, у яких закінчився термін експлуатації, на цих трьох світлофорних об’єктах та проведено фіксовану координацію між світлофорними об’єктами вул. Зелена – пл. Петрушевича та вул. Зелена – вул. Дороша», – пояснили у відділі транспортного планування, моделювання та організації дорожнього руху ЛКП «Львівавтодор».

Інженери проводять транспортні мікроскопічні моделювання для визначення оптимальної організації дорожнього руху та параметрів налаштування режимів «смарт-перехрестя» та «смарт-коридору».

Для реалізації проєкту ще необхідно провести монтаж і налаштування транспортних детекторів та кнопок виклику пішохідної фази, завершити мікроскопічні моделювання, а також коригування параметрів роботи та програмування дорожніх контролерів.

Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *