Розпочався процес передачі Львову десятого, останнього із передбачених п’ятисекційних низькопідлогових трамваїв марки «Електрон». Про це Львівському порталу повідомили у пресслужбі Львівської міської ради.
Далі, відповідно до процедури, новий вагон має пройти обкатку, випробовування й тестування ходових характеристик та гальмівних систем. У процесі його доукомплектують приладами автоматизованої системи оплати проїзду та присвоять інвентарний номер.
«Після проведення усіх підготовчих робіт трамвай зможе курсувати на лінії – в основному, на маршруті №8, що сполучає Сихів та центральну частину міста. На цьому маршруті працюють і 9 аналогічних трамваїв, отриманих цього року та в попередні роки», – зазначили у ЛКП «Львівелектротранс».
Нагадаємо, оновлення рухомого складу ЛКП «Львівелектротранс» відбувається за кредитні кошти від Європейського інвестиційного банку (ЄІБ). Це стало можливим завдяки участі Львова у проєкті «Міський громадський транспорт України», що є рамковим кредитом від ЄІБ. В межах проєкту місто отримало 17,4 млн євро кредиту на закупівлю десяти п’ятисекційних трамваїв.
Контракт на поставку цих трамваїв ЛКП «Львівелектротранс» уклало у вересні 2020 року. Угода передбачає і купівлю обов’язкових запчастин та витратних матеріалів, обладнання та інструментів для технічного обслуговування та ремонту вагонів. Відповідно до графіку, планувалось, що перша поставка трамваїв відбудеться у червні 2022 року, проте перші три трамваї місто отримало швидше – у грудні 2021 року. Ще три трамваї були поставлені у 2022 році, два – у 2023 році та ще два – у 2024 році.
Проєкт «Міський громадський транспорт України» втілюється Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України спільно з Міністерством фінансів України, міськими радами та комунальними підприємствами. Технічну підтримку у розмірі 3,5 млн. євро надав проєкту Європейський Союз.
Довідка
Трамвай «Електрон» T5L641 – це п’ятисекційний однопросторовий комфортний вагон з системою кондиціонування салону і кабіни водія, з пониженим рівнем вібрації та шуму, технічний рівень якого відповідає сучасним європейським вимогам до міського електротранспорту. Широкі двері і низький рівень підлоги вагону дозволяють прискорити швидкість посадки-висадки пасажирів, особливо зручні для пасажирів з дітьми та людей з обмеженою здатністю пересування.
Кількість місць для сидіння – 58, загальна пасажиромісткість – 250 осіб.
Підлога вагону в зоні дверей салону обладнана системою підігріву, що унеможливлює обмерзання та намерзання снігу в зимовий період. Спеціальне покриття вікон зберігає тепло у холодну пору року і відбиває ультрафіолетові промені сонця у спеку. Трамвай обладнаний зовнішніми та внутрішніми відеокамерами панорамного огляду: пасажирського салону, майданчиків поблизу пасажирських дверей та зон позаду вагона, що забезпечують ширшу зону оглядовості та контроль водія за дорожньою ситуацією, посадкою-висадкою пасажирів.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.
Андрій Котенський