ОСТАННІ НОВИНИ

Львів розширив повноваження на виписку адмінштрафів

Наталя Дуляба

|

Відтепер працівники Офісів громад Львівської МТГ отримали додаткові повноваження – складати штрафи за адміністративні порушення: за самовільне перепланування будинків, за порушення правил санітарного утримання місць загального користування, сходових кліток, ліфтів, під’їздів, прибудинкових територій тощо. Про це Львівському порталу повідомили у пресслужбі Львівської міськради.

Так, раніше складати протоколи за адмінпорушення такого типу у Львівській МТГ могли тільки районні адміністрації, а Офіси громад могли лише фіксувати частину порушень. Тепер виконавчий комітет Львівської міськради надав і їм такі повноваження.

Тож якщо працівники офісів виявлятимуть у громадах, наприклад, самовільне переобладнання та перепланування житлових будинків чи балконів, пошкоджені та вчасно неприбрані дитячі майданчики, придорожні території та інші порушення, то також мають право складати адмінпротоколи.

Відповідні адмінпротоколи складатимуть за статтею 150 КУпАП, вона передбачає накладення штрафу:

–  на громадян – від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (до 51 грн);

–    на посадових осіб – від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 51 до 119 грн)

Перелік порушень, за які накладатимуть штраф керівники офісів Львівської громади:

  1. Незадовільний стан санітарного утримання та ремонту сходових кліток, ліфтів і під’їздів.
  2. Самовільне переобладнання та перепланування житлових будинків, житлових приміщень, балконів і лоджій, використання їх не за призначенням.
  3. Незадовільний стан утримання та ремонту фасадів, цоколів, будинкових вказівників та вказівників вулиць.
  4. Незадовільний стан утримання та ремонту покрівель.
  5. Незадовільний стан освітлення входів та місць загального користування житлових будинків та прибудинкових територій.
  6. Незадовільний стан утримання та ремонту вхідних брам.
  7. Незадовільний стан утримання та ремонту твердого покриття прибудинкових територій.
  8. Незадовільний стан утримання та ремонту садово-паркових лав та куточків відпочинку.
  9. Незадовільний стан утримання та ремонту контейнерів для збору відходів, урн тощо та контейнерних майданчиків.
  10. Незадовільний стан утримання та ремонту зливостоків і дренажів.
  11. Незадовільний стан утримання та ремонту дитячих, спортивних і господарчих майданчиків.
  12. Незадовільний стан утримання та ремонту пандусів та спеціальних місць для паркування автомобілів, які перевозять інвалідів.
  13. Незадовільний стан утримання та ремонту ліфтів.
  14. Розміщення та утримання вивісок з порушенням порядку їхнього розміщення, затвердженого виконавчим комітетом Львівської міської ради.

Зауважимо, що Офіс громади – це представницький орган, який діє у всіх населених пунктах Львівської МТГ. Він виконує в основному адміністративну функцію.

«З початку створення Львівської МТГ одне із завдань офісів – стежити за благоустроєм у своїх громадах, контролювати дотримання закону щодо використання та утримування об’єктів комунальної власності. Однак при потребі, а таких випадків було чимало, офіси могли лише фіксувати частину порушень та через листування просили усунути їх. Усе це суттєво обмежувало можливості впливати на вирішення низки проблем. А тепер офіси мають більше інструментів для оперативної роботи», – прокоментувала заступниця керівника департаменту міської агломерації Львівської міськради Ірина Круглова.

Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *