ОСТАННІ НОВИНИ

Чому нові дороги на Львівщині швидко руйнуються: пояснення ЛОВА

Наталя Дуляба

|

Через те, що водії вантажівок не дотримуються встановлених обмежень, деякі нещодавно відремонтовані дороги на Львівщині зазнають пошкоджень. Про це Львівському порталу повідомили у пресслужбі Львівської ОВА.

Так, мешканці у соцмережах активно обурювались з приводу дефектів, які виникли на недавно відремонтованій дорозі місцевого значення Червоноград – Перетоки та Красне – Чемеринці. Люди припускали, що то підрядник неякісно виконав роботу або не дотримувався встановленої технології.

Однак у департаменті дорожного господарства Львівської ОВА кажуть, що причиною насправді є водії вантажівок, які «зводять нанівець усі зусилля дорожників».

«Ситуація з дорогою Червоноград – Перетоки та Красне – Чемеринці набула широкого розголосу, весь негатив спрямували на підрядні організації, які нібито використовують неякісні матеріали в ремонті доріг чи не дотримуються встановленої технології виконання робіт. У ході інспектування зафіксовано, що основною причиною руйнувань був незаконний і неконтрольований рух великогабаритних транспортних засобів, які попри встановлені заборонні дорожні знаки проїжджають цими дорогами з явним перевищенням габаритно-вагових норм», – прокоментував директор департаменту дорожного господарства ЛОВА Орест Шуліковський.

За його словами, на низці доріг на Львівщині, й на дорозі Червоноград – Перетоки та Красне – Чемеринці зокрема, встановлені знаки, які стосуються обмежень руху вантажівок: «3.15 «Рух транспортних засобів, маса яких перевищує 24 т, заборонено» та «3.16 Рух транспортних засобів, навантаження на вісь яких перевищує 7 т, заборонено». Тому в області вирішили посилити контроль за дотриманням цих норм.

Як додають у Відділі державного нагляду (контролю) у Львівській області, фахівці намагаються регулярно проводити перевірки на дотримання габаритно-вагових параметрів вантажівок дорогах Львівщини. Наприклад, під час інспекції 1-2 серпня виявили чергових порушників. Найближчим часом їх мають притягнути до відповідальності.

Зазначимо, що коли температура повітря перевищує 28 градусів тепла, на дорогах державного значення по всій Україні забороняють рух вантажівок із фактичною масою понад 24 тонни і навантаженням на вісь більш ніж 7 тонн. Перечекати спеку водії мають у спеціально облаштованих відстійниках, а коли температура повітря спадає, можуть продовжити рух.

Такі обмеження щодо руху вантажівок запроваджують, аби вони своєю вагою у спеку не руйнували дорожнє покриття. За дотриманням цих правил мають стежити правоохоронці та «Укртрансбезпека».

Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.

Фото: ЛОВА

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *