ТОВ «Львівгаз збут» продовжує повертати споживачам переплати та кошти, що були помилково сплачені за блакитне паливо після зміни постачальника. Станом на початок квітня газопостачальна компанія повернула людям 36 мільйонів гривень переплати. Про це Львівському порталу повідомили у пресслужбі ТОВ «Львівгаз збут».
Компанія наразі розглянула і задовольнила 69% звернень, що стосувались повернення переплат. Понад 20 тисяч колишніх клієнтів вже отримали гроші на свої рахунки.
«Процес повернень триває. Компанія повернула вже 36 мільйонів гривень. Утім, за нашою статистикою, після звірки документів майже кожна третя заява відправляється на доопрацювання через відсутність необхідних копій документів або квитанцій. Також бувають випадки, коли споживачі пишуть заяви на повернення надлишкових коштів, тому, що «всі пишуть», а насправді переплати за цими особовими рахунками немає. Але час на опрацювання цих заяв все одно витрачається», – пояснюють у «Львівгаз збуті».
Як відомо, Побутові споживачі ТОВ «Львівгаз збут», які були переведені до «постачальника останньої надії», можуть повернути переплату по особовому рахунку чи помилково сплачені кошти за спожитий до 1 травня 2022 року газ. Для цього потрібно надати заяву.
Процедура повернення коштів описана на офіційному сайті компанії.
Водночас у «Львівгаз збуті» нагадують, що побутові клієнти, які станом на 1 травня 2022 року мали заборгованість за спожитий газ, повинні здійснити повний розрахунок з компанією. У разі невиконання зобов’язань щодо сплати боргу, постачальник газу буде звертатися до суду.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.
Андрій Котенський