ОСТАННІ НОВИНИ

Друге медоб’єднання Львова запустило чат-бот для запису до лікарів

Ольга Денисяка

|

Відтепер записатися на отримання медичних послуг Другого медичного об’єднання Львова можна через Телеграм-бот. Сімейна медицина, вузькі дитячі і дорослі спеціалісти, діагностика, аналізи, реабілітація – всю інформацію можна отримати за допомогою чат-боту. Про це Львівському порталу повідомили в пресслужбі Львівської міської ради.

«Автоматизовані ланцюжки повідомлень допоможуть нам упоратися з великою кількістю завдань і, відповідно, покращити сервіс медичного закладу. Для пацієнтів це швидкий і зручний інструмент отримання інформації та запису на прийом, а для нас – цифровий помічник. Нам важлива швидкість обслуговування: швидко поставили запитання – швидко отримали на нього відповідь. Також ми очікуємо на відгуки наших пацієнтів у розділі «Дати зворотній зв’язок», – пояснюють у Другому медичному об’єднанні Львова.

Нагадаємо, чат-бот – це програма, що дозволяє комунікувати з користувачем за заздалегідь прописаним сценарієм. Спілкування з чат-ботом – це імітація спілкування з живою людиною. Телеграм-бот зручний тим, що людина може самостійно дізнатися інформацію без допомоги оператора, дати зворотній зв’язок, замовити дзвінок.

Сервіс складається з шести основних розділів: «Запис на прийом», «Дати зворотній зв’язок», «Вартість послуг», «Замовити дзвінок», «Наші контакти», «Планові візити до лікаря».

Напрями сервісу:  «Сімейна медицина», «Доросла поліклініка», «Дитяча поліклініка», «Діагностика», «Аналізи», «Реабілітація», «Паліативна допомога».

Чат-бот показує адреси медичних закладів з необхідними послугами. За допомогою розділу «Планові візити до лікаря» тепер можна дізнатися про профілактику захворювань, обстеження дітей та те, в якому віці варто робити ті чи інші щеплення.

Як користуватися чат-ботом?

Потрібно перейти за лінком https://pipe.bot/telegram/16775 і зареєструватися. Після авторизації користувач потрапить в чат і може обирати запити – запис на прийом до сімейного лікаря, до вузького спеціаліста, на аналізи чи реабілітацію. Після обробки запиту до користувача зателефонує оператор кол-центру і уточнить всі деталі.

Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *