Для зручності мешканців ЛМКП «Львівводоканал» створив нову безкоштовну лінію для дзвінків у сервісний центр – 0800401551. Нею можна з будь-якого мобільного оператора. Про це Львівському порталу повідомили у пресслужбі Львіської міськради.
За даними Львіводоканалу нова лінія працюватиме разом із попередніми лініями зв’язку.
Сервісний центр приймає показники лічильників, надає інформацію про стан рахунку тощо:
+38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів)
+38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного)
0 (800) 40-15-51 (безкоштовно для всіх операторів зв’язку)
Ці номери приймають дзвінки понеділок-четвер з 8.00 до 18.00 год, п’ятниця з 8.00 до 17.00 год.
Гаряча лінія: звернення щодо відсутності водопостачання, витоки води, якість послуг тощо
15-51 (для стаціонарних телефонів)
+38 (032) 259-15-50, +38 (032) 259-15-51 (для дзвінків з мобільного). Ці номери працюють цілодобово.
У Львівводоканалі нагадують, що до передостаннього робочого дня ми приймаємо показники лічильників. Тому саме в останній тиждень місяця наші лінії завантажені. Просимо усіх за можливості користуватися нашими чат-ботами у Вайбері або ж Телеграмі:
Viber: https://chats.viber.com/vodokanal_lviv_bot
Telegram: https://t.me/vodokanal_lviv_bot»»
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.
Андрій Котенський