У мережі оператора мобільного зв’язку Kyivstar стався масштабний збій. У частини користувачів зникає зв’язок, а при спробі здійснення дзвінка лунає голосове повідомлення, що у абонентів «недостатньо коштів для здійснення дзвінка», повідомляє Львівський портал.
Також неможливо здійснити перевірку балансу рахунку чи увійти у застосунок Kyivstar.
У компанії Kyivstar уже працюють над вирішенням проблеми та обіцяють компенсацію для абонентів, які тимчасово втратили зв’язок із вини оператора.
«Шановні абоненти, сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466… Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс. Приблизно з 10.30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює. Ми також передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично», – йдеться у повідомленні Kyivstar.
Також через збій перевантажено лінія підтримки оператора зв’язку.
«На ваші питання ми відповідатимемо в особистих повідомленнях спільноти Київстар в соціальних мережах почергово. Просимо вибачення за очікування», – говорять у компанії.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.
Андрій Котенський