У мерії припинили співпрацю з ПП «Компанія Астра», яка торік неякісно обслуговувала ліфти у житлових будинках. Скарги львів’ян на роботу цієї організації на Гарячій лінії міста більше приймати не будуть. Про це Львівському порталу повідомили у пресслужбі міськради Львова.
Так, з 10 січня Гаряча лінія міста припинила співпрацю з обслуговуючою організацією ПП «Компанія Астра». Причиною цього стало неналежне усунення неполадок у роботі ліфтів, на які скаржились львів’яни протягом останнії пів року.
У мерії кажуть, що на вирішення неаварійного звернення, яке стосується роботи ліфтів, в середньому йде 48 годин. За минулий рік ПП «Компанія Астра» опрацювала менше 200 звернень із середньою тривалістю розгляду більше 300 годин.
«Якість та оперативність виконання робіт є першочерговим для підприємств, які хочуть співпрацювати з Львівською міською радою. Тому місто співпрацює тільки з відповідальними надавачами послуг з обслуговування мешканців», – наголошують у міськраді.
Відтак львів’яни, ліфти яких обслуговує ПП «Компанія Астра», зі скаргами чи будь-якими іншими зверненнями мають йти безпосередньо в цю компанію.
Додамо, що протягом 2020 року львів’яни подали на Гарячу лінію міста 6500 звернень, які стосувались роботи ліфтів.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.
Наталя Дуляба