ОСТАННІ НОВИНИ

Скаржитись на роботу електротранспорту тепер львів’яни можуть на окрему гарячу лінію

Наталя Дуляба

|

ЛКП «Львівелектротранс» запустило власну гарячу лінію, куди пасажири можуть звертатися за необхідною інформацією та подавати скарги. Про це Львівському порталу повідомили у пресслужбі підприємства.

 

«Львівелектротранс» запустив гарячу лінію, аби покращити якість обслуговування пасажирів. Вона працює щодня з 06:00 год. ранку і до опівночі.

На дзвінки відповідатимуть оператори, які будуть приймати скарги пасажирів та відповідати на їхні запитання. Якщо ж зв’язатися з оператором не вдасться, то підприємство рекомендує писати на електронну пошту: [email protected].

Телефон гарячої лінії «Львівелектротрансу»: 0-800-300-055.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *