Протягом різних етапів своєї історії парфумерія виконувала різноманітні завдання. Вона використовувалась як гігієнічний засіб, маскувала неприємні запахи, застосовувалась для зваблювання та була елементом магічних ритуалів. Сьогодні парфуми стали частиною довершеного образу й підбираються за певними чинниками.
До ключових аспектів можна віднести сезонність, умови застосування, прагнення отримати почуття та емоції, яких вам бракує. Саме сезонність стала основним аспектом для формування парфумерного гардероба. Хоча є й противники поділу ароматів за порами року.
Користувачі діляться на кілька груп:
- Консерватори. Тривалий час використовують 1-3 варіанти незалежно від пори року. У колекціях багатьох відомих брендів присутні парфуми, які доречні в будь-який сезон. Для них характерні білі квіти – жасмин, лілія, неролі, флердоранж, фрезія, тубероза, конвалія, гарденія, а також нотки бергамота або апельсина з помірним звучанням. Цілком припустимі й десертні мотиви, трохи спецій і навіть м’які східні відтінки.
- Готові до експериментів. Ця група об’єднує тих, хто має певні переваги в побудові композицій, але вони завжди відкриті для нових пропозицій. Для цієї категорії характерно певне прагнення до оновлення, тому вони доповнюють знайомі, звичні варіанти новими. На туалетному столику розміщується повна версія улюблених парфумів, а новинки представлені переважно пробниками або дорожніми пропозиціями. Представники цієї категорії зазвичай планують подібні покупки й відповідально підходять до вибору нового парфуму.
- Експериментатори. Рішення про придбання часто приймається спонтанно. У колекції досить багато пробників, але чимало представників цієї категорії сміливо купують й повні версії. Вони знаходяться в постійному пошуку, а оновлення парфумерного гардероба для них не данина моді, а певна необхідність, яка часто виражається у несподіваних рішеннях.
Цікаві пропозиції
У кожного з нас є свої фінансові рамки, тому представники будь-якої з наведених категорій завжди мають можливість вибрати певний формат. На сайті мультирегіонального інтернет-магазину MAKEUP https://makeup.com.ua/categorys/3/ ви можете замовити повну версію парфуму або варіант з таких груп:
- Пробники. Найчастіше пропонуються для знайомства з новим для вас ароматом, але цілком можуть використовуватися в дорозі, а також для особливих випадків (тематична вечірка, романтичне побачення, урочиста подія). Пакування – пробірка місткістю 1,5-2,5 мл з кришечкою, дозатором або аплікатором для нанесення.
- Мініатюра. Флакон повторює форму повної версії, а його обсяг зазвичай становить 3-10 мл. Такий варіант можна купити окремо, а також він часто входить до складу подарункових або дорожніх наборів.
- Тестер. Використовуються для реклами та як ознайомча версія, але продаються вони тільки в інтернет-магазинах. Обсяг флакона відповідає максимальному розміру оригінального пакування, але для елітних виробів допускається й менша кількість. В окремих випадках коробка відсутня, але зазвичай вона виконана з технічного картону. Така парфумерія приваблює нижчою ціною у порівнянні з оригінальним зразком, але тестери не підходять для подарунків і не будуть прикрасою туалетного столика через занадто просте оформлення.
℗
Омелян Шевчук