ОСТАННІ НОВИНИ

Синютка та Кошулинський програють Садовому у другому турі, – соціологи

Андрій Котенський

|

60% львів’ян не хочуть вчетверте бачити Андрія Садового міським головою Львова. Втім так звані головні претенденти на другий тур виборів, Олег Синютка та Руслан Кошулинський, не зможуть перемогти чинного мера. Про це свідчать дані соцопитування, яке проводила агенція Fama 14-17 жовтня.

 

За даними соціологів, якщо у другому турі зустрінуться Андрій Садовий та Олег Синютка, голоси розподіляться так: за чинного міського голову Львова готові були б віддати свій голос 61,1% виборців, тоді як прихильність Олегу Синютці висловили б 38,9%.

У комбінації «Садовий vs Кошулинський» частка виборців становила би 65,7% та 34,3% відповідно.

Реклама партнерів

Водночас соціологи Fama визнають, що показник моделювання електорального вибору чинного мера Львова Андрія Садового (показник, який ілюструє результати виборчих перегонів на гіпотетичних виборах у момент опитування) становить близько 40%. Отже 60% львів’ян хочуть нового мера.

Натомість Fama не пише, хто з інших кандидатів у мери Львова міг би скласти конкуренцію Андрію Садовому у другому турі виборів. Водночас серед реальних претендентів, які б могли акумулювати голоси 60% львів’ян, що виступають проти Андрія Садового, є депутат Львівської міськради Ігор Зінкевич, громадсько-політичний діяч Ігор Васюник, нардеп Ярослав Рущишин.

Зазначимо, що з-поміж вищезгаданих кандидатів Ігор Васюник є єдиний, хто балотується як самовисуванець. Нещодавно він вийшов із фінальним гаслом своєї передвиборчої кампанії: «ПЕРШИЙ, ХТО НЕ БУДЕ БРАТИ «ДОЛЮ!».

Ігор Васюник увійшов у ТОП-5 нардепів-реформаторів VIII скликання Верховної Ради України. За весь час своєї політичної діяльності він не був причетний до жодного корупційного скандалу.

Додамо, що Ігор Васюник балотується у мери з програмою «Львів – ПЕРШИЙ! 2030» – ґрунтовною стратегією розвитку міста до 2030 року, де напрацьована сотня проєктів для всіх районів Львова. Детальніше можна прочитати за цим посиланням.

Дослідження структури електорату реалізовано Дослідницькою агенцією Fama на замовлення Zaxid.net. Збір даних тривав з 14 по 17 жовтня 2020 року.

Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...