Через карантин «Укрпошта» змінює умови вручення та зберігання відправлень

Андрій Котенський

|

Під час карантину «Укрпошта» частково змінює умови доставки, вручення та безкоштовно зберігатиме у відділеннях реєстровані поштові відправлення, а також скасовує плату за зберігання реєстрованих поштових відправлень. Про це Львівському порталу повідомили у пресслужбі ПАТ «Укрпошта».

 

За даними перевізника, в умовах карантину «Укрпошта», частково змінює умови доставки, вручення та зберігання реєстрованих поштових відправлень. Це дасть змогу обмежити контакти клієнтів з працівниками відділень і максимально убезпечити усіх від можливості зараження вірусною інфекцією.

До 3 квітня 2020 року (включно) «Укрпошта» частково змінює умови доставки, вручення та зберігання реєстрованих поштових відправлень «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» та «Укрпошта SmartBox».

Зокрема, відтепер:

  1. Рекомендовані поштові відправлення (крім листів з позначкою «Судова повістка») необхідно вкладати до поштових та абонентських скриньок адресатів. У аркуші ф. 8 обов’язково зазначити дату та написати «Вкладено у поштову скриньку». Якщо абонентська скринька адресата несправна, варто поінформувати адресатів про надходження рекомендованих листів повідомленнями або через мережу інтернет, або через засоби зв’язку – домашні чи мобільні телефони.
  2. Рекомендовані листи з позначкою «Судова повістка» доставляти відповідно до вимог Правил надання послуг поштового зв’язку.
  3. ВАЖЛИВО!!!З 17 березня 2020 р. і до закінчення карантину в усіх об’єктах поштового зв’язку плата за зберігання реєстрованих поштових відправлень, зокрема «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» та «Укрпошта SmartBox» не стягується. Також безкоштовним буде зберігання вхідних (імпортних) відправлень з-за кордону.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *