ОСТАННІ НОВИНИ

Комунальні послуги, транспорт, наркоманія та алкоголізм: які проблеми найбільше турбують львів’ян

Наталя Дуляба

|

Станом на жовтень-2019 найбільше львів’ян турбує вартість комунальних послуг та завантаженість вулиць транспортом. Втім у трійку проблем, що хвилюють мешканців Львова, також увійшли наркоманія та алкоголізм. Про це свідчать дані соціологічного опитування, яке проводила у Львові група «Рейтинг», повідомляє Львівський портал.

 

46% львів’ян переймаються вартістю комунальних послуг, тож ця тема наразі найбільше турбує мешканців. На другому місці йде завантаженість вулиць транспортом – 42%, трійку із показником у 35% замикає наркоманія та алкоголізм – кожен третій опитаний переймається цією проблемою.

Тарифами найбільше переймаються бідні і малозабезпечені мешканці Львова віком 36-50 років та 51+. Натомість завантаженість вулиць транспортом хвилює забезпечених та львів’ян зі середнім рівнем доходів, у гендерному розрізі тут переважають чоловіки.

Проблема наркоманії та алкоголізму у Львові актуальна практично для всіх верств населення, дещо менше нею переймаються бідні. Щодо вікової категорії, то першочергово її виділяє молодь до 35 років.

(Натисніть на зображення для збільшення)

Також львів’яни переймаються поганими дорогами і браком паркомісць – 27% та 25% відповідно. Водночас кожен п’ятий мешканець Львова проблемою вважає забудову парків і скверів та незаконне будівництво – 23% та 20%.

Серед інших питань, які хвилюють мешканців, – брак місць у дитсадках, незадовільний технічний стан громадського транспорту, безпритульні тварини на вулицях, вартість проїзду, низький рівень фаховості медиків та ріст злочинності у Львові.

Найменше львів’яни переймаються стихійною торгівлею, рівнем освітлення вулиць, поганим матеріальним станом шкіл і невпорядкованістю парків та скверів. Про всі ці перелічені недоліки згадали лише від 5 до 7% опитаних.

Зазначимо, що соцопитування група «Рейтинг» проводила у Львові методом формалізованого інтерв’ю (face-to-face) протягом 4-14 жовтня. Участь у ньому взяли 800 респондентів віком від 18 років. Похибка дослідження становить не більше 3,5%.

Реклама партнерів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...