З 1 травня в Україні мобільні оператори запускають нову послугу для абонентів, яка дозволить їм змінити оператора і водночас зберегти номер. Про це пише Обозреватель, передає Львівський портал.
Як розповів виконавчий директор Українського державного центру радіочастот (УДЦР) Вадим Гулько, для того, аби змінити оператора і при цьому зберегти номер свого телефону, українцям потрібно зробити лише два кроки.
«Перше – переконайтеся у старого оператора, що ви ідентифіковані. Якщо ви є контрактним абонентом, то ви 100% ідентифікований клієнт. Якщо у вас pre-paid, ви купували, то тут хтось ідентифікувався, хтось – ні. Якщо ви просто купили карту і користуєтеся, то треба піти до старого оператора, дати йому паспортні дані, щоб він сказав, що цей номер за ним закріплений», – пояснив виконавчий директор УДЦР.
«Після цього ви можете змінити в онлайн-режимі, у мобільних операторів є свої додатки, або через сайт, або піти до них у сервісний центр і сказати: я до вас хочу перейти, оформіть мені все, будь ласка. Далі всім займається оператор, до якого ви йдете – оформляє заявку, обробляє, веде технічне узгодження зі старим вашим оператором. Це вже все його клопіт. Ваше завдання сказати: я хочу перейти, наприклад, 15 травня. Оператор відзначає, коли ви хочете перейти до нього, і 15 травня організовує технічний перехід», – розповів він.
Вадим Гулько також зазначив, що теоретично оператор може відмовити абоненту в переході.
«Є певний перелік підстав, він логічний. Наприклад, подала документи не та людина, на яку оформлено номер, або в документах вказано недостовірні дані. Ще є технічні підстави, але впевнений, що на практиці цього не буде. Всі оператори після року роботи над цим процесом підтвердили повноцінну готовність здійснювати таку послугу», – пояснив він.
За словами Вадима Гулька, така нова послуга створить додаткову конкуренцію між мобільними операторами і дозволить знизити тарифи на зв’язок: «Статистика США свідчить, що там були тарифи знижені на 6% після введення послуги у зв’язку з тим, що всі оператори почали нову маркетингову стратегію в боротьбі за збереження старих клієнтів і пошук нових», – додав Гулько.
Наталя Дуляба