ОСТАННІ НОВИНИ

Facebook показав, скільки кандидати у президенти України заплатили за рекламу

Соломія Григор'єва

|

Напередодні виборів Facebook оприлюднив інформацію, скільки заплатили кандидати у президенти України за рекламу в соціальній мережі. Аналіз цих даних провів громадський рух «Чесно», і опублікував їх на своїй сторінці у Facebook, передає Львівський портал.

 

«Напевно, коли у штабах політиків запускали кампанії на десятки тисяч доларів (у тому числі, щоб очорнити конкурентів), не очікували, що Facebook візьме і прямо перед виборами почне відкривати ці дані! Звітуємо, що нарили:

1) Наприклад, лише один допис від сторінки “Я за Тимошенко – фанклуб” прорекламували на суму між 10-50 тисяч доларів. (Це поки найдорожчий пост, що нам вдалось знайти).

2) На офіційній сторінці Тимошенко теж рекламують багато, але бюджети вже скромніші – від 1 до 5 тисяч доларів.

3) Іноді кандидати більше вкладаються в антирекламу конкурентів. Наприклад, найдорожчий допис на сторінці Олександра Вілкула присвячений критиці Порошенка. За нього заплатили від 500 до 999$. Всі інші дописи на його сторінці дешевші.

3) Значні обсяги реклами є у Юрія Дерев’янка. Частина дописів коштувала кандидату також від 1 до 5 тисяч доларів. Аналогічні за вартістю дописи є і від сторінки “Порошенко2019”.

4) Інна Богословська (або хтось від її імені) платить за рекламу в російських рублях», – повідомили активісти.

У частині випадків Facebook навіть оприлюднив інформацію про те, хто платить за рекламу. Так у випадку з офіційною сторінкою Тимошенко рекламу оплачує ТОВ «Сучасні рекламні рішення». Проте все ж частина сторінок політиків і про політику (за чи проти кандидатів) ще в тіні.

Фото: facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *