ОСТАННІ НОВИНИ

Пасажирці потяга Київ-Рахів, на яку впала верхня полиця, довелось самостійно платити за лікування

Юлія Шпак

|

Представники Укрзалізниці або страхової компанії «Арсенал» не пропонували допомогу пасажирці потяга Київ-Рахів Надії Поляковій, яка постраждала під час поїздки 22 грудня. Про це вона розповіла Громадському радіо.

 

«Від Укрзалізниці ніякої допомоги ніхто не пропонував. Зі страхової зі мною теж ніхто не зв’язувався», – сказала вона.

У жінки – перелом тазу. Зараз вона відновлюється після операції в Тернопільській лікарні.

«З цим апаратом (для скріплення кісток – ред.), який мені поставили після операції, мені треба бути місяць. Потім треба буде повторну операцію робити», – розповіла вона.

Платити за лікування їй доводиться самостійно.

«Апарат, який поставили, – десь 5 тисяч доларів коштує. Одну томографію мені вже зробили – теж десь 800 гривень, 5 рентгенів до операції, 5 після… Я в шоці, це дуже недешево», – сказала жінка.

Як розповідає постраждала, 22 грудня, коли вона їхала в потязі Київ-Рахів, на неї впала верхня полиця разом із іншою пасажиркою.

«Та частина, де голова, була на місці, а та, де таз і ноги – вона була на мені… Наполовину впала на мене. Полицю перед його приходом поставили – не знаю, хто, мені дуже погано було, в мене шок був больовий, тому я не бачила. Чи це провідниця, чи хто… Бо вони піднімали з мене ту полицю», – згадує Полякова.

Директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень Укрзалізниці Олександр Красноштан розповів Громадському радіо, що полиця була справна. Вагон, у якому стався інцидент, і далі возить пасажирів.

Також Крашноштан заявляв, що кошти за лікування Надії Поляковій має відшкодувати страхова.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *