ОСТАННІ НОВИНИ

Мешканців закликають укладати індивідуальні договори з «Львівводоканалом»

Олена Карп'юк

|

Відповідно до законодавства тепер всім мешканцям багатоповерхівок та приватного сектору, які отримують послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, необхідно укласти з ЛМКП «Львівводоканал» індивідуальні договори на надання послуг. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

 

Індивідуальні договори на надання послуг водопостачання і водовідведення львів’яни мають укласти відповідно до Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» (частина 1 стаття 19) та Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (стаття 19).

«Це стосується також мешканців ОСББ та ЖБК, які отримують рахунки від «Львівводоканалу». Лише у тих випадках, коли мешканець ОСББ здійснює оплату на рахунок ОСББ, то такий договір укладати не треба. У нас є певна кількість ОСББ, з якими розрахунок відбувається по загальнобудинкових приладах обліку. Вже розподіл всередині будинку здійснює будинковолодіння. Якщо ОСББ створене, але розрахунок здійснюється не по загальнобудинкових приладах обліку, а по індивідуальних, то мешканцям, ОСББ чи то ЖБК необхідно заключати договір з «Львівводоканалом» — роз’яснили у відділі збуту послуг ЛМКП «Львівводоканал».

Для укладання договору львів’янам необхідно необхідно звернутися у Сервісний Центр «Львівводоканалу» (вул. Зелена, 64) та подати копії документа, що засвідчує право власності на квартиру чи приватний будинок, а також документи, які засвідчують особу — паспорт та ідентифікаційний номер.

Крім того, якщо власник квартири чи приватного будинку не зареєстрований за адресою, за якою укладається договір про надання послуг водопостачання та водовідведення, йому необхідно надати довідку форми № 2 (Ф2) з ЖЕКУ.

«До цього часу типовий договір на водопостачання та водовідведення був розміщений на нашому офіційному сайті та не потребував особистого підпису громадян. Однак ми отримали зауваження від Антимонопольного комітету, який потрактував законодавство таким чином, що все-таки наше підприємство зобов’язане укласти індивідуальні договори з кожним мешканцем і, відповідно, на виконання цього зобов’язання „Львівводоканал“ розпочав такі дії. У нас — понад 300 тисяч відкритих особових рахунків, адже ми надаємо послуги мешканцям міста Львова, кількість яких складає близько 800 тисяч, а також мешканцям приміських населених пунктів (Лисиничі, Винники, Брюховичі). Відтак закликаємо громадян не баритись, аби потім не було черг» — додали у відділі збуту послуг ЛМКП «Львівводоканал».

Години роботи Сервісного центру: понеділок-четвер — з 08:00 до 17:00 год., п’ятниця —з 08:00 до 16:00 год. Багатоканальний номер сервісного центру — 240 11 40.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *