ОСТАННІ НОВИНИ

Гаряча лінія «Укрзалізниці» ігнорує звернення громадян

Андрій Котенський

|

«Укрзалізниця» закликає пасажирів звертатися на гарячу лінію, щоб удосконалити сервіс та запобігти недобросовісній роботі персоналу та у обіцяний 14-ти денний термін не зв’язується із з адресатом повідомлення, передає кореспондент Львівського порталу.

 

Із моменту звернення нашого кореспондента на гарячу лінію «Укрзалізниці» уже минуло 16 діб. Дискримінація львів’ян продовжується, адже досі відсутності квитки на потяг зі Львова до Перемишля у той час, коли продаж ведеться на той самий потяг із Києва.

Раніше Львівський портал повідомляв, що із 12-го до 16-го листопада потяг №051, що курсує за маршрутом Львів – Перемишль, призупиняє свою роботу через ремонт колії на польській стороні. 

Водночас сполучення із Перемишлем не переривається і можна скористатися потягом №705, що вирушає із Києва і робить зупинку у Львові. Проте продаж квитків зі Львова закритий, і щоб потрапити на швидкісний «Інтерсіті» львів’янам потрібно оплатити вартість поїздки аж із Києва. Відтак реальна ціна замість 226 грн зростає до 535 грн.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *