«Укрзалізниця» призупинила продаж квитків зі Львова до польського Перемишля на швидкісні потяги «Інтерсіті+». При цьому продаж квитків із Києва не припиняють, про це свідчить система купівлі квитків на офіційному сайті залізниці на період із 12-го до 16 листопада, передає кореспондент Львівського порталу.
Зазвичай львів’яни можуть оминути «пекло» прикордонної зони і швидко дістатися польського Перемишля трьома потягами. Однак, із 12-го до 16-го листопада потяг №051, що курсує за маршрутом Львів – Перемишль, призупиняє свою роботу через ремонт колії на польській стороні.
Водночас сполучення із Перемишлем не переривається і можна скористатися потягом №705, що вирушає із Києва і робить зупинку у Львові. Проте продаж квитків зі Львова закритий, і щоб потрапити на швидкісний «Інтерсіті» львів’янам потрібно оплатити вартість поїздки аж із Києва. Відтак реальна ціна замість 226 грн зростає до 535 грн. Єдиний варіант для львів’ян – ранковий потяг із Одеси, у якому доступні лише купе за ціною від 386 грн за ліжко-місце.
У касі продажу квитків міжнародного сполучення Головного залізничного вокзалу Львова Львівському порталу повідомили, що у зв’язку із ремонтними роботами на польській колії продавали обмежену кількість квитків на потяг і їх швидко розкупили.
«На ці дати заплановано ремонт колії на польській стороні і потяги курсуватимуть лише до Медики, а до Перемишля людей підвозитимуть автобусами. Відтак у потягах обмежена кількість місць, відповідно до кількості місць у автобусі» – повідомила касир.
Чому не ведеться продаж квитків на потяг зі Львова до Перемишля, на якому буцімто немає місць, на львівській залізниці не розуміють.
«Невідомо чому не продають квитків на потяг №705 зі Львова. Нам лише прийшла телеграма, що людей у Медиці пересаджуватимуть у автобуси. Відкриття чи закриття продажу квитків залежить від центрального офісу у Києві», – додала касир.
Ми також звернулися на гарячу лінію «Укрзалізниці» щодо відсутності квитків на потяг зі Львова у той час, коли ведеться продаж на той самий потяг із Києва. Оператор Олена люб’язно пояснила, що вона не може коментувати цю ситуацію, бо це не в її компетенції. Водночас вона зафіксувала наше звернення, і «Укрзалізниця» має надати відповідь у телефонному режимі. Розгляд нашої заявки на гарячу лінію триватиме до 14 днів.
Із моменту звернення уже минув тиждень, але із відповіддю в «Укрзалізниці» не квапляться.
Скріни із сайту Укрзалізниці
Андрій Котенський