ОСТАННІ НОВИНИ

У Львові оголосили конкурс на найкраще брендування громадського транспорту

Юлія Шпак

|

Сьогодні, 27 липня, виконавчий комітет Львівської міської ради затвердив проведення відкритого конкурсу на кращу пропозицію зовнішнього оформлення громадського транспорту у місті Львові. Конкурс охоплюватиме три етапи. Пропозиції прийматимуть до кінця дня 26 серпня, передає кореспондент Львівського порталу.

 

Конкурс є всеукраїнським та відкритим. Проводитимуть його у 3 етапи:

Етап 1 — отримання організатором від учасників конкурсу візуалізацій для 5 базових типів рухомого складу (трамваї Electron T3L44 та Tatra KT4, тролейбуси Electron T191 та Skoda 14Tr, автобус Ataman А092H6). За результатами розгляду візуалізації, журі конкурсу обирає 3 найкращі пропозиції. Кожен учасник чи команда має право подати декілька пропозицій.

Етап 2 — проведення громадських консультацій, де кожен з авторів (авторських колективів) 3 відібраних пропозицій презентує своє бачення зовнішнього оформлення громадського транспорту; голосування за найкращу пропозицію.

Етап 3 — вибір журі переможця з урахуванням результатів громадських консультацій та підготовка ним детальних макетів для основних типів рухомого складу, що експлуатується у Львові.

Зовнішнє оформлення громадського транспорту повинно забезпечувати:

  • унікальність;
  • пізнаваність громадського транспорту;
  • універсальність (дизайн не має бути прив’язаним до структурних елементів кузова певної моделі чи групи моделей, та повинен легко модифікуватись для інших моделей транспортних засобів);
  • базовий колір — RAL 1016;
  • конкурсні пропозиції повинні охоплювати кольорові елементи та їхні розміри, шрифт, розмір та місце розташування бортового номера; місце розташування логотипу міста;
  • конкурсні пропозиції не повинні охоплювати зміну кольору тих елементів кузова, фарбування яких не забезпечує завод-виробник (скляні, гумові, пластикові елементи, міжвіконні рами тощо) та зменшувати оглядовість для водія та пасажирів чи зменшувати прозорість скла;
  • дизайнерські вирішення повинні бути авторськими, із дотриманням вимог законодавства України у сфері авторського права. Відповідальність за порушення авторських прав учасником конкурсу несе сам учасник конкурсу.

Термін проведення конкурсу (прийняття пропозицій) — 30 календарних днів з дати оголошення.

Призовий фонд становить 36 000 грн. з урахуванням всіх податків та зборів. Буде визначено 1 призове місце.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *