ОСТАННІ НОВИНИ

Будувати платну дорогу Львів–Краковець хочуть дві іноземні компанії

Наталя Дуляба

|

До кінця цього року оголосять тендер на будівництво першої в Україні концесійної дороги. Готовність будувати її вже висловили дві іноземні компанії. Про це сьогодні, 17 липня, у Львові під час брифінгу розповів міністр інфраструктури України Володимир Омелян, передає кореспондент Львівського порталу.

 

«Зараз ми завершуємо всю документацію для того, щоб розпочати тендерні процедури щодо дороги Львів – Краковець. Ми вже маємо зацікавленість із боку двох іноземних компаній, європейської та азійської, які готові взяти участь у цьому тендері. Тож я сподіваюсь, що конкуренція буде достатньо високою. Також я радий, що є добра синергія з боку міської та обласної влад, а також із боку Києва.

Щодо трафіку ми проблем не бачимо. Більше того, це буде не лише трафік на західних напрямках у державі, це стосуватиметься і півдня. Просто зараз нам потрібно зрушити цю кригу з місця. Не треба тішити себе ілюзіями, що враз вся Україна буде всіяна платними дорогами, і проїзд коштуватиме 5 копійок. Цього не буде. Таких доріг буде небагато, але робити їх ми повинні, я думаю, що в нас все вийде. Наступного року хочемо завершити тендер і вже фізично приступити до будівництва дороги Львів – Краковець або у 2019, або вже у 2020 році», – зазначив Володимир Омелян.

Нагадаємо, нова дорога Львів – Краковець є пілотним концесійним проектом в Україні, вона матиме протяжність 84,4 км і є. Орієнтовний термін будівництва цієї дороги становитиме чотири-п’ять років. Фінансування на 100% залучатиме приватний інвестор. Термін концесії – до 49 років. Термін експлуатації – 45 років. Концесіонер відповідатиме за будівництво, утримання, ремонт дороги. Категорія планованої дороги в чотири смуги- 1-А. Орієнтовна швидкість руху – 120 км/год.

Ще у 2015 році «Укравтодор» оголосив концесійний конкурс на будівництво дороги Львів – Краковець. Проте у вересні того ж року конкурсна міжвідомча комісія відхилила заявки обох претендентів – українського консорціуму «Концесійні транспортні магістралі» і французької Bouygues. Це сталося тому, що компанії нібито не були спроможні забезпечити необхідне фінансування. Після того Мінінфраструктури вирішило внести зміни у законодавство перш, ніж оголошувати повторний конкурс. На той момент вартість будівнитва дороги оцінювали у 360 мільйонів євро.

Восени 2017 року стало відомо, що перша платна дорога може коштувати близько 11 центів за кілометр.

Також 27 лютого цього року парламент схвалив закон «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України у сфері будівництва та експлуатації автомобільних доріг» (реєстраційний номер 6766), яким дозволяється будувати та експлуатувати автомобільні дороги на умовах концесійного договору.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *