ОСТАННІ НОВИНИ

Споживачі заборгували «Львівтеплоенерго» понад 100 мільйонів за послуги

Дарина Смеречанська

|

Станом на сьогодні більше 100 млн. грн боргують споживачі ЛМКП «Львівтеплоенерго» за послуги з теплопостачання. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

 

«Заборгованість споживачів ЛМКП «Львівтеплоенерго» перед підприємством за отримані послуги з теплопостачання станом на сьогодні складає більше 100 млн. грн. Це величезна заборгованість, яка не дозволяє підприємству належним чином підготуватися до опалювального сезону, виконавши весь необхідний об’єм ремонтних робіт, та розраховуватися за природний газ.

Претензійно-позовна робота проводиться з усіма боржниками, як фізичними так і юридичними особами. Щодо роботи з фізичними особами, які мають заборгованість за теплопостачання, то вона є автоматизованою. Комп’ютерна програма вибирає усіх боржників, борг яких є в неопалювальний період більше 2 тис. грн, в опалювальний період більше 6 тис. грн. Тоді наш юридичний відділ подає їх у суд. При отримані судового наказу на рішення суду ми звертаємося у виконавчу службу, яка займається стягненням боргу на користь підприємства.

Зважаючи на велику заборгованість, збір коштів з боржників під свій контроль взяв департамент житлового господарства та інфраструктури ЛМР. У нас відбулося вже кілька нарад з цього приводу спільно з керівниками виконавчих служб районів, які займаються стягненням боргу. Що два тижні ми проводимо аналітику про проведені роботи. Це дає свої результати, бачимо позитивну динаміку по збору коштів. На даний момент по багатьох наших боржниках є арештоване майно, яке може йти на реалізацію, зокрема, це транспортні засоби і нерухоме майно”, — розповідає Олег Іващук, начальник юридично-претензійного відділу ЛМКП «Львівтеплоенерго».

За його словами, відповідно до результатів нарад виконавчі служби районів активно подають подання в суд щодо розшуку рухомого майна (машин) та заборони виїзду боржників закордон. Тому для боржників може бути неприємний сюрприз, коли на кордоні їм не дозволять виїзд, або авто заберуть на штрафмайданчик.

Як повідомили у Шевченківській виконавчій службі, за перше півріччя цього року було подано в суд 91 постанову на розшук транспортних засобів у боржників. Відповідно, після цих дій, 77 боржників оплатили заборгованість, повернувши ЛМКП «Львівтеплоенерго» більше півмільйона гривень. Станом на сьогодні Шевченківська В С має в роботі судові накази на стягнення з боржників за теплопостачання коштів на суму більше 2,6 млн. грн.

На стягненні у Сихівській виконавчій службі знаходиться 1,7 млн. грн. Як повідомив Тарас Басараб, голова Сихівської В С, за цей рік вдалося стягнути на користь ЛМКП «Львівтеплоенерго» 250 тис. грн. Станом на сьогодні проводиться роботи щодо накладення арешту на нерухоме майно, рухоме майно (накладено арешт на авто Таврія) та заборону виїзду закордон.

Також за інформацією Залізничної і Франківської виконавчої служби, у першому півріччі цього року зафіксовано випадки, коли боржник оплатив борг за теплопостачання після звернення у суд про розшук авто.

Як зазначає директор департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Ірина Маруняк, необхідно індивідуально підходити до розгляду справи по кожному боржнику, адже можуть бути випадки, коли людині необхідна допомога для врегулювання ситуації із заборгованістю.

«Потрібно індивідуально підходити до кожного боржника і аналізувати, чому у людини є заборгованість, чому вона не платить. Можливо вона не має субсидії і сама неспроможна це зробити і потрібно, щоб хтось допоміг в цьому. Ми не можемо однобоко підходити до справи. Можливо людина не знає, що має право на якісь пільги чи відшкодування, і в цьому їй потрібно допомогти. Тому потрібно все проаналізувати, щоб зрозуміти, яка категорія боржників потребує допомоги, і проводити також нашу роботу в цьому напрямку. Думаю, доречно до нашої роботи залучати і відділи соцзахисту, які зможуть підказати як допомогти певній категорії боржників», — наголосила Ірина Маруняк.

Як повідомляють тепловики, за наявності об’єктивних причин, через які виникла заборгованість, підприємства готові йти назустріч боржникам і допомагати погасити заборгованість.

«Якщо в людини є об’єктивні причини, через які вона не може оплатити послуги за теплопостачання, то під час обдзвону боржників, який проводять наші працівники, просимо мешканців говорити про проблеми та причини несплати і ми намагатимемося допомогти їх вирішити шляхом реструктуризації боргу, оформлення субсидії, та інші. Також у нас є прийом громадян на вул. Курмановича, 4, де можна звертатися за консультаціями», — додає Олег Іващук.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *