У суботу, 30 червня, у Дрогобичі відбулася офіційна презентація туристичного логотипу міста. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі міської ради.
Презентував туристичний логотип Дрогобича його розробник — арт-директор власної студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий.
Окрім презентації самого логотипу, який Олег Білий розробив у відповідності до духу міста, унікальності та цікавості для туристів, під час заходу присутні мали можливість отримати тематичні футболки із зображенням логотипу, а також слогану – «Дрогобич – у ньому вся сіль».
Зазначимо, відповідно до умов конкурсу, переможця очікував приз у розмірі 10 тисяч гривень. Однак, Олег Білий відмовився від цих коштів та подарував місту перший промоційний логотип.
Нагадаємо, 25 травня конкурсна комісія з числа керівництва міста, депутатського корпусу та громадськості обрала для Дрогобича туристичний логотип міста.
Серед 14 поданих заявок-претендентів спершу було відібрано трійку найкращих, а відтак конкурсна комісія шляхом голосування відібрала найбільш відповідний для Дрогобича.
Критерії, якими керувалась комісія під час відбору логотипу: рівень відповідності логотипу до духу міста та його унікальність, а також наскільки логотип буде цікавим для туристів.
Конкурсна комісія одноголосно обрала туристичний логотип міста, віддавши свої голоси за роботу дизайнера Олега Білого, у роботі якого можна найбільше розгледіти Дрогобич, зокрема його своєрідність у сучасності та історичній спадщині.
Фото: Дрогобицька міська рада
Дарина Смеречанська