30 травня уряд схвалив Національну транспортну стратегію до 2030 року. А 21 червня Мінінфраструктури презентувало документ для широкого загалу. Виглядає Drive Ukraine 2030 вкрай амбітно: спробуйте спланувати проекти на 12 років в країні, де щороку зі скрипом ухвалюють бюджет, пише Еспресо.
За словами Міністра інфраструктури Володимира Омеляна українська держава в питанні розвитку транспортної інфраструктури ще ніколи не дивилася так далеко і не бачила перспективу 2030 року.
Втім, в Міністрерстві все ж наважилися покласти край бальзамуванню старої заіржавілої радянської спадщини і відкрити шлях докорінній модернізації транспортної інфраструктури:
“Ми можемо нескінченно латати дороги або модернізовувати вагони, яким по 40 і більше років. Але тільки амбітні плани і “велика інфраструктурна революція” можуть дати Україні нову якість. Побудова модерної держави вимагає модерного підходу”,- заявив міністр під час презентації.
Крім того, наявність та покрокове виконання довгострокової стратегії є потужним сигналом міжнародним партнерам та інвесторам, що Україна впевнено дивиться у майбутнє і бачить себе важливою частиною світових транспортно-логістичних процесів, переконаний Омелян.
То якою може бути інфраструктура України вже в 2030 році:
Соломія Григор'єва