ОСТАННІ НОВИНИ

Найбільше львів’яни скаржаться на електропостачання і транспорт

Олена Карп'юк

|

Із початку року на «Гарячу лінію міста» надійшло приблизно 102 тисячі дзвінків та 37 тисяч зареєстрованих звернень. Найбільше львів’яни скаржились на електропостачання, громадський транспорт та на відсутність води. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

 

«Щодо звернень, зареєстрованих за цих п’ять місяців, то їх було 37 тисяч. Є складений нами список «Топ-20 категорій питань». Найчастіше зверталися щодо аварійних ситуацій з системою електропостачання у житлових будинках, потім – порушення графіку руху громадського транспорту, далі – відсутність подачі холодної води у житлових будинках, також ще несправність ліфтів. Якщо по кількості, то щодо аварійних ситуацій було 3200 звернень, щодо відсутності подачі холодної води – 1600, а щодо ліфтів –1500», – розповіла керівниця відділу «Гаряча лінія міста» Віра Фрис.

Зазначимо, на «Гарячій лінії міста» з 10 травня запровадили мобільний додаток, де кожен мешканець може зареєструватися і подати звернення.

«Гаряча лінія міста» опрацьовує це звернення, скеровує до виконавця, і тоді сам мешканець може його бачити та відслідковувати, на якому воно етапі. Коли звернення виконане, мешканець бачить, що звернення закрите, і він самостійно може підтвердити виконання. Поки що телефонних дзвінків є більше, ніж звернень із мобільного додатку», – додала Віра Фрис.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *