У Львові запустили мобільний додаток «Гарячої лінії» міста «1580 Львів». Наразі він доступний для власників мобільних пристроїв з операційною системою Аndroid. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Львівської міської ради.
«Ми маємо сьогодні декілька варіантів звернення до влади. Зокрема, можна комунікувати через кол-центр «Гарячої лінії» міста, можна долучатися до групи у Фуйсбук — зараз є близько 15 тис користувачів групи, і також можемо долучатися через мобільний додаток, який інтегрований з нашим кол-центром. Тепер, маючи в руках мобільний телефон, львів’янин цілодобово має можливість скерувати місцевій владі свою заяву, пропозицію чи подяку навіть не телефонуючи в кол-центр. Донести свою думку до міської влади стало ще зручніше, доступніше та оперативніше. Більш того, ті, хто встановить на своєму андроїді мобільної додаток Гарячої лінії та зареєструється в ньому, буде отримувати поточні та важливі повідомлення міських служб та комунальних підприємств про планові та аварійні роботи на мережах міста. Додаток інтегрований з базою даних Гарячої лінії міста.
Щодня кол-центр Гарячої лінії міста опрацьовує від 500 до 1500 дзвінків, на сторінці у Фейсбук опрацьовуються сотні коментарів. Але також є категорія мешканців, які не завжди хочуть бути публічними та спілкуватись з працівниками кол-центру. Додаток дає можливості подати звернення без зайвої публічності або комунікації. Все спілкування відбувається через індивідуальні повідомлення для користувача.
Ми в тестовому форматі відкрили доступ для тисячі користувачів, і зараз їх є близько декілька десятків. Це, в основному, наші користувачі, і вже маємо сторонніх користувачів, які ще не були зареєстровані в нашій програмі. Фактично, сьогодні людина, не маючи прив’язки до робочого місця, може йти по місту і давати пропозицію дуже швидко, оперативно, додатково не комунікуючи з операторами”, — розповіла Валентина Бартошик, директор департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради.
З її слів, наступні першочергові етапи — це розробка додатку для операційної системи iOs; додння функціоналу — карти звернень, щоб мати можливість бачити свої та інші звернення на карті міста, а також робити відповідні позначки.
Користуватися додатком можуть як мешканці Львова, так і мешканці Брюхович, Винник і Рудно.
Для того, щоб користуватись мобільним додатком «1580 Львів», потрібно:
— встановити додаток на мобільний телефон через Play Market;
— зареєструватись, якщо Вас немає в базі даних (система Вас проінформує про це);
— зателефонувати у кол-центр «Гарячої лінії» міста, набравши номер 1580, або надіслати запит і працівник кол-центру Вам передзвонить і все пояснить.
Можливості мобільного додатку «1580 Львів»:
— подавати звернення, пропозиції — миттєво, зазначивши адресу події та короткий зміст питання.
— стежити за роботами, які тривають у місті за Вашою адресою.
— отримувати і читати звіти про виконану роботу, коли зручно особисто Вам, незалежно від графіку роботи служб міста.
— бути активним учасникам позитивних змін у місті.
Мобільний додаток розробила івано-франківська ІТ-компанія «Техноінфософт», яка розробила програмне забезпечення Visual service, що його встановили для «Гарячої лінії» міста.
Юлія Шпак