ОСТАННІ НОВИНИ

Кривецький продав свої телеканали «Народному контролю»?

Єва Корнійчук

|

Супутниковий інформаційно-музичний телеканал RTI і львівський регіональний телеканал «НТА», підконтрольні главі економічної ради ВО «Свобода» Ігорю Кривецькому (відомому у вузьких колах під прізвиськом «Пупс»), змінили власників. Новими власниками активів стали члени партії «Народний контроль». Про це повідомляє «Медіаняня».

Відповідні зміни вже з’явилися в держреєстрі, зазначає видання.

Офіційно власником RTI і «НТА» раніше був зазначений Володимир Денисенко (не є депутатом), сьогодні він є директором ТОВ «ТРК« Інтеррадіо »- компанії, що володіє ліцензією RTI.

Власниками телеканалів стали члени партії «Народний контроль» Андрій Кісера і Андрій Мисик. Перший був директором телеканалу ZIK за часів генпродюсерства Дмитра Добродомова – лідера «Народного контролю», а другий займався політикою – був членом «Пори», «Блоку Литвина» та «Радикальної партії», очолював штаб Віктора Пилипишина в Києві.

Зазначимо, що в Єдиному реєстрі юридичних осіб бенефіціарним власником телеканалу «НТА» наразі залишається Володимир Денисенко.

Водночас генеральний директор телеканалу «НТА» Роман Любицький у розмові із кореспондентом Львівського порталу не підтвердив, але й не спростував цю інформацію:

«Про такі речі можуть знати або колишні, або теперішні власники… Жодних змін у нашій структурі немає і не планується».

До слова, останнім часом в ефірі телеканалу «НТА» почастішали сюжети за участі представників львівського «Народного контролю».

 

Загрузка...
Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...