ОСТАННІ НОВИНИ

Личаківську повністю відкриють лише навесні 2018 року

Соломія Головіна

|

Автотранспорт вулицею Личаківською сподіваються пустити вже до кінця року, а трамваї – навесні 2018 року. Про це сьогодні, 26 вересня, під час брифінгу розповів директор ЛКП «Львівавтодор» Олег Береза, передає Львівський портал.

Отож, за його словами, повністю вулицю відкриють навесні наступного року.

«Думаю, що на кінець цього року мали б вирішити питання щодо транспорту, тобто пустити автомобілі, або ж знайти якесь тимчасове рішення. Зараз це опрацьовуємо і через10 днів визначимося із баченням, дорожньою картою…», – сказав Олег Береза.

Власне, до кінця тижня для руху автомобілів  мають відкрити дорогу від перехрестя вулиць Личаківська-Мечникова до вул. Круп’ярської. Після цього займуться з’їздом на вул. Б.Котика.

«До кінця тижня відкриємо з’їзд на вул. Круп’ярську. За два місяці – до кінця листопада – вже дійдемо до вул. Котика, вже буде з’їзд на вул. Котика відкритий. Зараз проектанти і будівельники працюють, як пришвидшити сам процес, щоб автомобільний рух був швидше відкритий, бо роботи будуть тривати до весни наступного року», – каже міський голова Львова Андрій Садовий.

За словами Олега Берези, насамперед ремонтні роботи гальмує відсутність нормальних проектних рішень: проект, який розробили ще у 2010 році, нині доводиться корегувати.

«Маємо великі труднощі з точки зору проектування. Адже, як виявилося в ході виконання будівельних робіт, це не відповідає і часу, і дійсності. Тому, ми змушені паралельно його змінювати, винайнявши інших проектантів, які доробляють цю роботу», – пояснив Олег Береза.

Водночас він зауважив, що під час ремонту виникали чималі труднощі з колекторами:

«По-друге, ми зіткнулися із проблемою обвалу старих колекторів і змушені були зупинятися, щоби провести аварійно-відновлювальні роботи».

Також директор ЛКП «Львівавтодор» зазначив, що основною проблемою є колія:

«Трамвайна лінія має питання, тому що вона має нестандартний ухил. А використовувати ту технологію, яка була раніше, з точки зору безпеки є недоцільно, не відповідає вимогам і стандартам. Старий проект передбачав малий радіус розвороту, а це означало б, що комфортні трамваї «Електрону» не змогли б сюди їздити. Ці всі деталі і зупиняють хід виконання робіт».

Фото: Leopolis.news

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *