ОСТАННІ НОВИНИ

У львівських ЦНАПах побільшає робочих станцій з оформлення і видачі паспортів

|

Найзатребуванішою послугою у Центрах надання адміністративних послуг Львова є послуга з оформлення і видачі паспортів громадянина України та громадянина України для виїзду за кордон. Оцінивши затребуваність цієї послуги і з метою уникнення черг, закуплено 6 додаткових робочих станцій. Відтак, у кожному територіальному підрозділі ЦНАПу міста тепер працюватиме дві робочі станції, які дозволяють надавати відвідувачам послугу з оформлення і видачі паспортів, а не одна, як було раніше. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

 

Зараз обладнання встановлюють і підключають до єдиного демографічного реєстру. Процедура оформлення документів та вартість послуги не змінилися.

Як розповідає директор департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентина Бартошик, зараз в кожному територіальному підрозділі ЦНАП м. Львова працює одна робоча станція, і вона, в середньому, обслуговує  близько 35 людей, якщо немає технічних збоїв і в клієнта якісно зібрані біометричні дані. «Тепер маємо на меті вдвічі збільшити потік охочих скористатися даною адміністративною послугою при функціонуванні двох робочих станцій в кожному офісі, за винятком ЦНАП м. Львова на пл. Ринок. Всі документи оформляються одразу на місці, одразу відбувається фотографування. Обладнання сучасне, закуплене згідно вимог Міграційної служби України, є зв’язок з демографічним реєстром, тобто усі необхідні дані передбачено і враховано, щоб послуга була належної якості. Запрошуємо львів’ян скористатися даною послугою», – зазначає Валентина Бартошик.

Зазначимо, що подати документи для оформлення паспорта громадянина України можна у територіальному підрозділі ЦНАП м. Львова залежно від реєстрації місця проживання особи. Проте подати документи для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон можна у будь-якому  територіальному підрозділі ЦНАПу  м. Львова.

Відповідно до наказу Державної міграційної служби України від 03.11.2016 № 280, вартість оформлення паспорта громадянина України в термін, не пізніше 20 робочих днів, становить 279 грн., до 10 робочих днів – 366 грн. Вартість оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон в термін, не пізніше 20 робочих днів, становить 557, 32 грн., до 7 робочих днів – 810,32 грн.

Перелік необхідних документів для оформлення паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм та паспорта громадянина України для виїзду за кордон є на сайті Львівської міської ради:  http://city-adm.lviv.ua/services/directory-services/derzhavni-orhany-vlady/derzhavna-mihratsiina-sluzhba

Нагадаємо, у кожному районі Львова працює Центр надання адміністративних послуг.  Зокрема – на вул. К. Левицького, 67 (Личаківський і Галицький райони), пр. Червоної Калини 72а (Сихівський район), вул. М. Хвильового, 14а (Шевченківський район), вул. І. Виговського, 32 (Залізничний район) та вул. Ген. Чупринки, 85 (Франківський район).  Графік роботи: понеділок-вівторок: 09.00 год. – 18.00 год. середа – четвер: 09.00 год. – 20.00 год. п’ятниця: 09.00 год. – 17.00 год. субота: 09.00 год. – 16.00 год.

Контакти: інформаційна довідка ЦНАП м. Львова: 297-57-95, ел.пошта: [email protected] ; сторінка ЦНАП м. Львова на сайті Львівської міської ради http://city-adm.lviv.ua/services

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *