У січні «Служба 112» опрацювала понад 11 тисяч звернень. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Львівської ОДА.
З 1 січня до 1 лютого 2017 року Служба 112 опрацювала 11 437 звернень мешканців Львівської області.
Із цієї кількості звернень 84 скерували на екстрену службу «101», 2399 – на «102», 1849 – на «103», 173 – на «104». Решту – 6932 звернення спрямували на «Гарячу лінію області».
Як повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник на “Гарячу лінію області” громадяни найчастіше зверталися з питань транспорту, ремонту доріг та комунального господарства.
Загалом 6658 заявників уже отримали відповіді, ще 274 звернення перебуває на розгляді.
Фото: ЛОДА