В українських школах приділяється недостатньо уваги критичному читанню, оскільки критичне мислення поки що не увійшло до освітньої практики країни в належній мірі. Про це заявила начальник Відділу досліджень і аналітики Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) Тетяна Вакуленко, передає DT.UA.
Чиновник припустила, що українські школярі, які наступного року візьмуть участь у авторитетному міжнародному порівняльному дослідженні якості освіти PISA (Programme for International Student Assessment), можуть зіткнутися з труднощами в даній області.
“Критичному читанню в наших школах приділяється недостатня увага, бо критичні міркування ще не ввійшли в освітню практику в такій мірі, в якій мали б увійти. У PISA справді є дуже цікаві і дуже важливі для сучасної людини завдання, як, наприклад, заповнення анкети при пошуку роботи, прочитання матеріалів дискусії між двома спеціалістами-науковцями і висловлення власних міркувань стосовно цієї дискусії (хто з них, на твою думку, правий і чому). Має бути розуміння, що на дискусійні запитання немає абсолютно правильної відповіді, що не все складається з чорного і білого”, – наголосила представниця УЦОЯО.
Фото: blog.speculist.com