ОСТАННІ НОВИНИ

Куди дзвонити, якщо з ваших кранів не тече вода або ллється багнюка?

|

Аби покращити якість обслуговування споживачів, на Львівводоканалі (вул. Зелена, 64) створили Сервісний центр, що працює за принципом «єдиного вікна» та кол-центр для надання консультацій за багатоканальним номером телефону 240-01-00. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі міськради Львова.

voda

Консультації споживачам надають 20 операторів, які працюють з 8 до 18 год. без обідньої перерви. Упродовж 4 місяців роботи у Сервісний центр звернулося 17473 споживачі, ще понад 212 тисяч дзвінків надійшло у кол-центр.

Як поінформували у Львівводоканалі, пріоритетами роботи Сервісного центру є зручність та комфорт громадян, сучасні технології, відкритий простір, привітні співробітники.

«Наші споживачі отримують консультацію в одному місці, не витрачаючи час на блукання кабінетами. Компетентні фахівці надають консультацію про увесь спектр послуг, які надає Львівводоканал, зокрема – щодо нарахування за послуги водопостачання та водовідведення, щодо того, як подати документи для приєднання до мереж, як замовити послуги з ремонту чи повірки лічильників або ж послуги хіміко-бактеріологічної лабораторії, як подати заяву для прочищення каналізації. Це суттєво економить час громадян та зменшує тривалість опрацювання документів.», – зазначають у ЛМКП «Львівводоканал».

«Щодня ми користуємось водою, але за воду треба платити. Але часто відбуваються зміни в складі сім’ї, людина переїжджає на іншу адресу, багато інших технічних нюансів, і завжди є питання, на які треба отримати відповіді. Сьогодні ми бачимо зовсім інший підхід – це той самий стандарт, який ми запроваджуємо в Центрах обслуговування мешканців, коли є автоматична черга, коли є нормальний підхід, нема жодних бар’єрів, ти сідає та напряму спілкуєшся з людиною. Люди, які сюди приходять, задоволені відповідями і фаховістю спеціалістів, які їм допомагають та їх консультують. Окрім працівників, яких ми тут бачимо, є ще 10 операторів, які працюють в закритому режимі, дають відповіді на телефонні дзвінки. Наше завдання – щоб в телефонному режимі можна було вирішити основний об’єм питань. Якщо це не виходить і треба обов’язково прийти, щоб принести документи, люди приходять у Сервісний центрі і достатньо швидко отримують свої послуги. Система працює якісно. Всіх запрошуємо приходити у Сервісний центр «Львівводоканалу».

У Львівводоканалі повідомляють, що з серпня 2016 року на підприємстві впроваджена система електронного документообігу, що дозволяє якісніше та оперативніше реагувати на звернення громадян.

«Зараз у системі зареєстровано понад 12 тисяч документів. Завдяки новим технологіям,  ми можемо відслідковувати швидкість та ефективність роботи наших підрозділів, уникати «маніпуляцій» з документами, наприклад – затримок, підмін, підписів документів «заднім числом» тощо», – повідомляють в установі.

Водночас, надзвичайно зросла кількість мешканців міста, які користуються он-лайн сервісом – Порталом споживачів компослуг ІнфоЛьвів, повідомляє директор Водоканалу Валентин Вольський. «Тобто, якщо в травні йшлося про близько 18 тисяч абонентів, то на сьогодні – це більш ніж 50 тисяч. Ці люди отримують всю інформацію через комп’ютер, тож якщо їм треба щось уточнити, вони завжди можуть зателефонувати у наш кол-центр та вирішити необхідні запитання, не виходячи з дому», – зазначає він.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *