У липні 2016 року фестиваль «Ніч у Львові» обійшовся організаторам у близько 50 тисяч гривень, цих вихідним, 11-13 листопада, витрачатимуть приблизно ту саму суму. Про це у коментарі Львівському порталу розповіла керівник відділу промоції міста Марта Іванишин.
За її словами, на 12-ий фестиваль «Ніч у Львові» з міського бюджету витрачатимуться кошти лише на друк поліграфії. Все решта – на кошти партнерів.
«За кошти міського бюджету друкуватиметься поліграфія. Ми маємо партнерів – це компанії «Кредобанк», «Чудотур», «Магнус», які беруть на себе фінансові витрати, зокрема, викуповують квитки в музеї. Транспорт ми замовляємо – якусь суму доплачуємо. Волонтери цього року будуть мати шапки та сумки – це теж витрати», – розповіла вона.
Також М. Іванишин зазначила, що липнева акція «Ніч у Львові» коштувала організаторам близько 50 тисяч гривень.
«Місто і партнери на минулу акцію витратили близько 50 тисяч гривень. Це промоцій на акція, вона не є окупна, бо кошти за вхідні квитки залишаються у музеях. Музей не платить жодних внесків. Є партнери, і це виключно їхня благородність», – додала вона.