ОСТАННІ НОВИНИ

Як курсанти-інженери облаштували 120-метрову понтонну переправу

|

Вихованці факультету оперативного (бойового) забезпечення Національної академії сухопутних військ на комплексі водолазної підготовки Міжнародного центру миротворчості та безпеки, відпрацювали порядок облаштування й утримання мостової переправи. Про це Львівському порталу повідомили у медіа-групі Національної академії СВ.

53

54

55

Для наведення 60-тонної мостової переправи курсанти використали 19 ланок комплекту понтонно-мостового парку (ПММ).

56

57

58

«Головним під час виконання цього завдання є злагодженість підрозділу. Адже в реальному житті наводити понтонно-мостові переправи доводиться дуже швидко і водночас якісно. Окрім того, не виключено, що понтонерам доведеться працювати у небезпечних умовах – під ворожим обстрілами чи за ймовірного зіткнення з противником», – розповів заступник начальника факультету з навчальної роботи підполковник Ігор Горчинський.

59

60

За словами офіцера, актуальність виконання таких завдань зумовлена, зокрема, й досвідом проведення АТО на сході України. Адже за час цього конфлікту проросійськими бандформуваннями було знищено значну кількість стаціонарних мостів, тож військовим інженерам все частіше доводиться відновлювати шляхи сполучення, в тому числі й облаштовувати різноманітні переправи через численні водні артерії Донбасу.

Загалом, за час навчання майбутні командири інженерних підрозділів достатньо багато часу приділяють вивченню саме можливостей наведення переправ через річки та інші водойми. Після теоретичної підготовки курсанти Академії декілька десятків годин витрачають для практичного наведення понтонних переправ. Окрім того, курсанти-інженери вивчають ще цілу низку засобів для наведення переправ та форсування водних перешкод.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *