Із 15 серпня у Львові запрацювала нова платформа для електронної реєстрації дітей у садочки, однак батьки мають питання щодо роботи цієї системи, передає Львівський портал.
Частина батьків уже встигла скористатися цією системою. У деяких, однак, виникає чимало питань до роботи системи. Що робити, якщо зник доступ до особистого кабінету? Як формується черга? Як дізнатися, чи зараховано дитину в ДНЗ? Відповіді на ці та інші запитання – нижче.
- Я не маю доступу до особистого кабінету електронної реєстрації до ДНЗ. Що робити?
У разі відсутності доступу до електронної реєстрації, у Вас є два варіанти вирішення проблеми: якщо Ви впевнені, що зареєстровані у старій системі, – відновити пароль за посиланням (http://edu.smart.lviv.ua/user/sign-in/request-password-reset); в іншому випадку Вам необхідно зареєструватись (http://edu.smart.lviv.ua/user/sign-in/signup). Якщо Ви реєструвались у старій системі, але на сторінці відновлення паролю отримали сповіщення, що такої електронної адреси немає у базі даних – надішліть свої дані на електронну адресу – [email protected]
- Я зареєстрований/а у системі, але моєї заявки немає. Що робити?
При перенесені даних зі старої системи електронної реєстрації частина заявок не була перенесена, у зв’язку з невірно внесеними даними. Для відновлення заявки надішліть відскановану копію (або фотографію) свого паспорта та свідоцтва про народження дитини на електронну адресу [email protected]. Вашу заявку буде відновлено впродовж двох днів (зі старою датою реєстрації).
- В особистому кабінеті є моя заявка. Проте раніше в мене була заявка у старій системі. Я хочу їх об’єднати.
Ваша заявка може бути відсутня у системі у зв’язку з:
невірно заповненими даними (серія, номер свідоцтва про народження);
ви вже раніше були зараховані у інше ДНЗ.
Якщо Ви бажаєте відновити заявку зі старою датою – надішліть, будь ласка, відскановані копії (або фотографії) свідоцтва про народження дитини та свого паспорта і Вашу заявку знайдуть та відновлять протягом 2 днів.
- Що таке «положення у черзі» в Особистому кабінеті?
Це порядковий номер вашої заявки для конкретної вікової групи, конкретного ДНЗ.
- Що таке «усього місць» в Особистому кабінеті?
Це загальна кількість дітей, яку приймуть для конкретної вікової групи, конкретного ДНЗ.
- Моє положення у черзі опускається/піднімається вгору. У чому причина?
Ваша заявка може змінювати положення у таких випадках:
у чергу додалися діти з пільгами (вони можуть займати лише 20% від кількості дітей у групі);
інші батьки перенесли заявку в інше ДНЗ (тут Ваше положення у черзі може піднятись або опуститись).
Публікувати списки ми не можемо, згідно з положенням Управління освіти. Проте Ви зможете ознайомитись зі списками, завітавши в Управління освіти.
- Як працює алгоритм формування положення у черзі?
Основою вашого положення у черзі є дата реєстрації. Алгоритм програми формує списки дітей в режимі он-лайн для кожної вікової групи та кожного ДНЗ, опираючись лише на дату реєстрації та пільги.
Важливим елементом роботи системи є те, що при редагуванні заявки дата реєстрації не змінюється. Саме тому батьки мають змогу до формування списків змінювати в заявці бажані ДНЗ необмежену кількість разів.
- Коли будуть відкриті нові садочки?
У 2016 році відкривається ДНЗ №17, №168 та ДНВК №38. Ви маєте змогу подати заявку в ці ДНЗ вже з 15 серпня 2016 року (зі збереженням старої дати реєстрації). Відкрити садочки планують у жовтні – листопаді 2016 року. При формуванні списків Ви будете повідомленні про результат через електронну пошту.
- Як мені дізнатись, чи мою дитину зарахували?
Ви будете сповіщені про результат формування списків через електронну пошту.
- Мені прийшло сповіщення про те, що мою дитину зарахували до садочку. Що робити далі?
У листі-підтвердженні буде вказано перелік документів, який Вам потрібно передати у ДНЗ. Серед них, зокрема: свідоцтво про народження, паспорт, заява та медична довідка.
- Мені прийшло сповіщення про те, що мою дитину не зарахували до садочку. Що робити?
У такому разі Вам прийде сповіщення на електронну пошту. Ви зможете деактивувати вашу заявку, якщо не бажаєте надалі перебувати у черзі, або ж перевести заявку на наступний рік. Якщо система не отримує від Вас відповіді впродовж десяти днів, тоді заявка автоматично переведеться на наступний рік. У подальшому, при бажанні, Ви зможете деактивувати заявку в Особистому кабінеті
- У мене є підозра про маніпуляцію (несанкціоновану реєстрацію дитини) зі сторони завідувача ДНЗ. Куди звертатись?
Якщо у Вас є підозра щодо маніпуляцій (дитина потрапила у садочок без попередньої реєстрації або заявка точно була нижче по списку за датою реєстрації), Ви зможете подати звернення на електронну скриньку [email protected].
- Я втратив/ла доступ до системи електронної реєстрації (втрачений пароль або доступ до електронної пошти)
Якщо Ви втратили пароль, скористайтесь функцією відновлення (http://edu.smart.lviv.ua/user/sign-in/request-password-reset). Якщо Ви забули свою електронну адресу або ж втратили до неї доступ, надішліть відскановані копії (або фотографії) свідоцтва про народження дитини та Вашого паспорту з доступної електронної адреси на скриньку Служби підтримки: [email protected]
- «Діти, що народились цього року, не можуть бути зареєстровані у системі». Що це означає?
Згідно з Положенням Управління освіти, батьки мають змогу зареєструвати дитину наступного року після народження дитини. Тобто, якщо дитина народилась у 2016 році, то її можна буде зареєстрували лише після з 1 січня 2017 року.
- Навпроти «Положення» нічого не написано.
Це означає, що Вашій дитині на день зарахування ще не буде 2 повних років (або ж буде більше 7 повних років).
Нагадаємо, електронна реєстрація дітей дошкільного віку в ДНЗ міста працює на веб-сайтіhttp://edu.smart.lviv.ua/. Нову платформу для Львова безкоштовно розробила компанія ТзОВ «DSH Software» за підтримки управління ІТ Львівської міської ради.
Соломія Григор'єва, Львівський портал