З метою покращення якості обслуговування споживачів, у «Львівводоканалі» створили окремий call-центр для прийому показів лічильників та надання роз’яснень щодо нарахування за послуги водопостачання та водовідведення. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі ЛМР.
Відтепер багатоканальна телефонна лінія 24-00-100 працює з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 20.00, а також в суботу з 09.00 до 14.00. Для зручності споживачів продовжено термін подання показів лічильників до 29 числа місяця.
«Просимо наших абонентів користуватися можливостями передачі даних за допомогою електронної пошти та на Порталі споживачів комунальних послуг ІнфоЛьвів https://infolviv.com.ua. Також інформуємо, що показники приладів обліку води можна подати з 20 по 29 число місяця в журнал внесення показників приладів обліку води, який знаходиться ЛКП за місцем проживання», – повідомив заступник директора з маркетингу ЛМКП «Львівводоканал» Володимир Король.
Нагадуємо перелік електронних адрес, за якими приймають показники лічильників:
Галицький район – [email protected]
Франківський район – [email protected]
Залізничний район – [email protected]
Шевченківський район – [email protected]
Личаківський район – [email protected]
Сихівський район – [email protected]
Позаміські споживачі – [email protected]