Львів’ян закликають у соцмережах приєднатися до акції «Сфотографуй плісняву на вікнах автобусів – отримай чисту маршрутку!». Про це повідомляє Львівський портал.
Отож, ініціатори такої акції пропонують львів’янам, які хочуть зробити такий алгоритм дій
1)фотографуємо плісняву, обдерті сидіння, номерний знак автобуса – всі фото клеїмо в одне за допомогою простеньких редакторів;
2) заходимо на сайт електронних звернень громадян http://city-adm.lviv.ua/services/application заповнюємо контактну інформацію, пишемо приблизно такий текст: “Під час користування послугами маршруту № (номер маршрутки) сьогодні, (число і місяць) 2016 року, мною було виявлено плісняву на вікнах транспортного засобу з д. н. з. (номерний знак автобуса) (див. фото). Відповідно до Договору про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, перевізник зобов’язаний: п. 2.2.2.4. – забезпечувати відповідність технічного та санітарного стану транспортних засобів чинним нормам та стандартам; п. 2.2.2.16. – забезпечувати проведення обов’язкової щомісячної профілактичної дезінфекції транспортних засобів, які задіяні до перевезень пасажирів, у порядку, передбаченому чинним законодавством. Вважаю, що плісняві гриби, утворені на внутрішніх поверхнях вікон автобуса, можуть мати шкідливі наслідки для здоров’я пасажирів, які користуються вищезгаданим маршрутом. На підставі вищевикладеного та керуючись Законом України «Про звернення громадян» зі змінами від 2 липня 2015 року, що надає право надсилати звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення), прошу: негайно провести дезінфекцію зазначеного у зверненні транспортного засобу; забезпечити випуск на лінію автобусів, санітарний стан яких відповідає чинним нормам, стандартам та умовам договору; невідкладно розглянути моє звернення та повідомити мене про вжиті заходи на електронну пошту (Ваш e-mail) у встановлений законодавством строк.” Ініціатори акції зазначають, що до цього звернення треба прикріпити фото.
Акцію організувала небайдужа львів’янка Людмила Мочальська.
Додамо, що одна реакція із міської ради на таке звернення вже є: в управлінні транспорту та зв’язку повыдомили, що салон маршрутки №19 вже продезінфікували миючими засобами.
Фото: соцмережі