ОСТАННІ НОВИНИ

Обіцянка-цяцянка: запуск трамваю на Сихів знову відтермінували

|

Трамвай на Сихів поїде восени. Нині основний масив робіт із будівництва зосереджений на ремонті аварійного каналізаційного колектора на вулиці Стуса. Про це сьогодні, 18 березня, під час брифінгу повідомив директор ЛКП «Львівавтодор» Олег Береза, передає кореспондент Львівського порталу.

collage_tram_to_syhiv

На питання про те, чому запуск трамваю  щоразу відтерміновують, він пояснив, що ситуацію гальмують складні роботи із будівництвом колектора. «Якби не будівництво колектора, що є на перехресті вулиці Угорської та проспекті Червоної, трамвай би поїхав ще минулого року. Активні роботи із заміни каналізаційного колектора розпочалися вкінці лютого, наразі тут зводяться шахти, куди спускатимуть обладнання, щоби проводити будівництво колектора підземним способом. Втім, тепер не маємо жодних питань ні з коштами, ні з методом будівництва, тому, думаю, що трамвай поїде в названі мною терміни», – запевнив Олег Береза.

Ще однією проблемою на шляху запуску трамваю на Сихів був ринок «Санта Барбара», де має бути кінцева. Тепер, за його словами, із підприємцями досягнуто згоди про перенесення торговельних павільйонів на вулицю Антонича. І вже у квітні обидві сторони мають підписати договір.

Також Олег Береза повідомив про те, що вже закінчуються будівельні роботи на вулиці Богдана Хмельницького. «Очікуємо, що до кінця весни ми повністю відкриємо вулицю Хмельницького та Гайдамацьку», – зауважив Олег Береза. І анонсував  перекриття вулиць Угорської та Липової Алеї, втім запевнив, що до цього часу відкриють рух вулицею Стуса.

Як Львівський портал вже повідомляв, раніше обіцялося, що трамвай на Сихів поїде весною.

Довідка

Довжина колії на Сихів – 11,5 км у обидві сторони. Тендер на виконання робіт виграла компанія «Онур». З Сихова до центру трамваєм можна буде дістатися за 25-30 хвилин. Варто також нагадати, що будівництво трамвайної колії на Сихів стартувало у 2008 році. Реалізація одіозного проекту, постійно супроводжується скандалами, і великими вкладанням коштів. За попередніми даними на колію до Сихова виділили і взяли у борг понад 27 мільйонів євро, хоча ще весною 2015 року повідомлялося, що вартість проекту становить лише 17,7 мільйонів євро. Сьогодні відомо, що вже потрачено 12 млн. євро кредиту від ЄБРР, грант німецького уряду – 5 млн. євро, технічної допомоги ЄС у розмірі 1,5 млн. євро та кошти з міського бюджету – 8,850 млн. євро.

Фото: tvoemisto.tv

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *