ОСТАННІ НОВИНИ

Красунь запрошують до участі у проекті «Міс Львів-2016»

|

Незабаром, 18 лютого. у студії Miss Princes (3 поверх, ТЦ «Роксолана») відбудеться кастинг, де шукатимуть претенденток на корону телепроекту «Міс Львів-2016». Про це Львівському порталу повідомили організатори.

loho

Вимоги до претенденток: вік – від 16 до 27 років ( 14-річні учасниці можуть претендувати в проекті на титул «Міс джуніор»), хороша фізична форма, телегенічне та фотогенічне обличчя, вміння тримати себе перед камерою, ерудованість, неординарність, активність, бажання реалізовувати соціальні проекти. Вітаються учасниці, які вже мають досвід соціальної активності.

Генеральним директором конкурсу «Міс Львів-2016» стала переможниця соцпроекту «Міс Львів-2015», володарка титулу Miss International Ukraine-2015» Ніна Горинюк. Цього року конкурс готує для своїх поціновувачів кілька нововведень. За телепроектом «Міс Львів» спостерігатиме ширша аудиторія. Львів ТБ транслюватиме соцпроект у 18 областях України.

«Соцпроект триватиме весь рік у кілька етапів. У дванадцяти претенденток на корону і титул найкрасивішої, буде чимало благодійної роботи, яка триватиме впродовж року. Дівчата матимуть  багато фотосесій, фешнзйомок,  братимуть участь у різних акціях в сфері шоу-бізнесу. Зокрема, їх очікує спілкування з відомими особами та майстер-класи з ними. Дівчата постануть в ролі моделей, телеведучих, кіноакторів та громадських діячів». зауважила Ніна Горинюк

Телепроект «Міс Львів» не зрадить добрій традиції щодо обрання переможниці. Кращу з кращих обере не суб’єктивне журі, а глядачі шляхом народного смс-голосування. Кошти, які надійдуть від смс будуть передані на благодійність. Нагадаємо, під час першого телепроекту «Міс Львів», гроші від смс-голосування організатори пожертвували для допомоги АТО.

Після завершення проекту, титулована красуня не зберігатиме корону у серванті, або як це буває, час від часу красуватиметься на гламурних заходах. Вона активно реалізовуватиме власні соціальні проекти, братиме участь в інших соціальних заходах.

Експерти в галузі конкурсів краси кажуть, що традиційний формат визначення міс – не має перспективи, бо немає довіри. У тренді – телевізійні конкурси краси з соціальною складовою, де переможницю обирають глядачі, а кошти від смс-голосування  йдуть на благодійність.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *