У мережі опубліковано новий туристичний промо-ролик України, передає кореспондент Львівського порталу.
За даними Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, промо-ролик, присвячений туристичним можливостям України – ExperienceUkraine! Відео знято і запущено в рамках урядової кампанії Ukraine. Openfor U за сприяння Western NIS Enterprise Fund.
У захопливому відео під композицію «Wherever you are» культового українського колективу Океан Ельзи, Україна відкривається абсолютно новою – зі своєю унікальною історією і традиціями, але сучасною, здатною запропонувати широкий набір туристичних продуктів: від гірськолижних і морських курортів, до унікальних культурних та історичних місць.
Ролик покликаний відродити інтерес туристів до подорожей в Україну, а також сприяти надходженню іноземних інвестицій у туристичну галузь.
Трихвилинний ролик демонструє унікальне геополітичне положення країни, річки й озера, Національний природний парк «Олешківські піски», Чорноморське узбережжя, одну з найкращих у світі опер – в Одесі, унікальні пам’ятки архітектури, що занесені до списку ЮНЕСКО, красу Карпатських гір.
Промо-ролик презентували у Лондоні на найбільшому туристичному форумі світу – World Travel Market 2015 (WTM).
Як зазначила Перший заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України Юлія Ковалів, форум WTM – це один із знакових для туризму заходів. Участь у виставці беруть понад 50 тис. фахівців туристичної галузі, урядовці та представники міжнародної преси, які обговорюють ключові тренди у сфері туризму й укладають стратегічні угоди. Цього року виставка проходила вже 36 раз, але власний стенд Україна презентувала вперше.
На українському стенді у Лондоні були представлені три туристичні міста – Київ, Одеса та Львів і декілька приватних туристичних компаній.