ПАТ «Львівгаз» відкрив споживачам повний доступ до даних особових рахунків. Із 17 листопада на сайті 104.ua запрацював новий сервіс компанії – «особистий кабінет». З його допомогою можна в зручний спосіб керувати даними свого особового рахунку. Зокрема такими, як оплата за газ та покази лічильника. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі «Львівгазу».
Скористатися «особистим кабінетом» можуть усі споживачі регіону – від населення, до представників приватних підприємств на ім’я яких відкрито особовий рахунок. Використання такого сервісу дає можливість у будь-який зручний час здійснити оплату, подати, а також звірити покази свого лічильника. Найважливіше, що користувачам «особистого кабінету» повністю відкриті усі дані за їхнім рахунком. Вони можуть переглядати історію з датами оплат та подачі показань лічильника, дізнатися про свій поточний тариф та баланс. Якщо ж у споживача виникнуть запитання, він має можливість одразу, в режимі онлайн, звернутися до фахівця компанії, написати скаргу чи записатися до керівництва на прийом.
Окрім того споживачі можуть легко та швидко пройти у ньому реєстрацію, яка займає всього кілька хвилин. Для цього необхідно знати номер свого особового рахунку та останню суму платежу за газ.
Однак зараз «особистий кабінет» працює в тестовому режимі. Тому, якщо при реєстрації чи користуванні виникають технічні проблеми, споживачам необхідно звернутися у службу підтримки [email protected], або листом безпосередньо із кабінету.
З детальною інструкцією реєстрації та використання «особистого кабінету» можна ознайомитися на сайті 104.ua в публікації «Як зареєструватись», або за номерами контакт-центру 032-2907-104; 067-21-77-104.
Фото: plus.google.com