Туроператор «JoinUP!», який має свою філію у Львові на вулиці Шпитальна, 10, відправив львів’янина із малолітнім сином у «пекельну» відпустку . Про це стверджує автор листа, який із сином замість оплаченого тризіркового готелю (за 18830 гривень), потрапив у справжнє пекло із змією, комахами, ящірками та не придатними для відпочинку умовами. Відповідний лист-скарга на турагнство «JoinUP!» надійшов на скриньку Львівського порталу від потерпілого Михайла Голубки.
Сьогодні чоловік заявляє, що вже третій місяць добивається правди та намагається притягнути до відповідальності турагнство «JoinUP!» у Львові за неналежні туристичні послуги, зловживання, шахрайство і грубе порушення законодавства України».
За словами Михайла Голубки, турагенство підібрало йому готель фотографії якого цілком влаштовували.
«2 липня 2015 року, я звернувся до туроператора «JoinUP!», який розташований за адресою: м.Львів, вул.Шпитальна, 10 із метою придбання туристичної путівки… Вирішив зробити дитині подарунок і відвезти його на море. Попросив представника офісу, щоб мені підшукав тур разом з неповнолітньою дитиною-сином на місяць липень. Вимоги були прості, а саме: перша лінія, відсутність комарів, був Інтернет, чистота в номері і відповідне харчування.
Після декількох пропозицій в офісному приміщенні цієї компанії мені був запропонований туристичний тур в Хургаду, Єгипет, готель EL Samaka Beach (три зірки). Тур розпочинався вже наступного дня. Тож я попросив, щоб все оплатити відразу й не було більше додаткових витрат пов’язаних з відпочинком в Єгипті. Мене запевнили, що «все включено», лише по прибутті в Хургаду потрібно оплатити візу в розмірі 25 $ і все. Нас повинні зустріти з вказівником фірма Aquarius Travel, і відвезти до готелю. Про готель мене запевнили, що це саме те, що я шукаю і мені буде в ньому комфортно з дитиною. Як доказ показали прекрасні фото з сайту, де ідеальні умови та інфраструктура для проживання та відпочинку з дитиною», – йдеться у листі.
Цікаво також, що автор листа стверджує, що при оформлені туру не були оформлені фінансова документація, не надано ніяких підтверджуючих документів, про те, що «JoinUP!» отримала від чоловіка гроші та не одразу був оформлений сам договір купівлі туру.
«Коли ми прилетіли в Хургаду нас зустрів представник Aquarius Travel і підказав куди ми маємо йти. Тоді по хамськи було сказано, оплатити 27$, хоча на візі стоїть вартість 25$… Згодом посадили в автобус, який ледь їхав і крісла були поломані. Приїхавши в готель… на рецепції ми заповнили документацію і нам дали ключі від наших кімнат.
У номері виявився просто жах… Я сказав персоналу, що з дитиною в такому бруді жити не буду і прошу щоб він надав інший номер. У відповідь почув: «хорошо идем, но нада платить»… Я переглянув декілька номерів, (від 10 до 25 доларів за добу на одну особу), та всі вони були однаково брудними… Не маючи коштів я заявив, що додатково платити не збираюсь і зрештою вони мене зобов’язані поселити, бо на руках відповідні документи (ваучер). У відповідь почув: «друг не ростраывайся-договоримся, я дам дешевле», почали торгуватись і скидувати ціни. Коли я відмовився платити «керуючий» сказав, що нічого не знає, і всі претензії завтра до гіда.
Ми, та декілька сімей, (які опинилися у подібних умовах), вирішили ночувати на кріслах на рецепції, але нас вигнали. Так, як умови не відповідали зовсім тим, що нам пропонували при оформленні туру я просив телефон, щоб зателефонувати в цілодобову підтримку туристів та повідомити про хамське відношення у готелі, вимагання грошей, але на рецепції скористатися телефоном не дозволили, збрехавши, що він не працює. Зрозумівши, що нічого не доб’юся, я пішов в свою кімнату і почав робити порядок, щоб мати змогу переночувати…
Під матрацом лазило багато мурашок, біля шафи були окурки і стояв страшний специфічний сморід, від якого аж нудило. Відчуття було таке, що смердів якийсь труп. По кімнаті літали мухи та комарі. Матраци були пропалені, із плямами. Навть знайшли засохле лайно. Прибравши, ми з дитиною лягли спати. Вимкнувши світло, виключився й кондиціонер. Пройшло декілька хвилин, як мене розбудив сильний крик та неймовірний плач сина… Він сказав, що по його обличчі лазить змія. Після перекидування матраців ми побачили ящірок, які спритно втікали з матраса, на якому спав син… Він отримав сильний переляк і я також, і майже всю ніч син плакав, і боявся… На ресепшині пояснили, що ящірки «сами убегут»…», – розповідає у листі батько.
Водночас, за словами Михайла Голубки, наступний день як і всі наступні дні, до завершення відпустки, були у тому ж дусі.
«Прийшовши вранці гід, відразу почав пропонувати екскурсії… Я почав обурюватись кімнатою, а він відповів, що всі претензії до тої фірми де я купляв путівку… От якщо я куплю від нього тур, от тоді він за мене відповідатиме, а так: «извини друг они все у вас обещают одно, а мы потом здесь розбираэмся хотим вам помоч,а вы нас не понимать, не хотите платить деньги за хороший номер»…
Ввечері, 04.07.2015 року, разом з сином почали шукати Інтернет, щоб повідомити рідних проте, що ми добралися, і обіцяного Інтернету в нашому готелі не виявилось. Мабуть для того, щоб ніхто не мав змоги пожалітись на умови проживання та відношення персонал готелю «EL Samaka Beach-3*… Коли знайшли доступ до мережі, я відзразу написав скаргу на електронну адресу офісу [email protected] туроператора «Joіn UP!» скаргу, щодо мого поселення і відношення і невідповідності того, що обіцяв менеджер турагенства в місті Львові Олександра Бартків. Також було повідомлено, про прохання пересилити нас в інший готель або повернути на Україну. Та довів до відома представника туроператора «JoinUP!», що в готелі немає Інтернет зв’язку тож я не зможу відповідати на їхні листи…
Відповідь прийшла 07.07.2015 від Наталі Бойко, щоб я написав номер свого ваучера… Після чого мене запевнили, що моїм питання займуться і допомогти в цьому має гід та представник «Joіn UP!» в Єгипті Михайло Писецький. Ввечері 09.07.2015 мене знайшов гід Писецький та запитав на яку я суму розраховую на переселення. Я сказав що коштів не має і це винна фірми, але…», – йдеться у листі постраждалого.
За даними звернення ні співробітники туроператора «Joіn UP!», ні представники в Єгипті в особі Михайла Пасацького не допомогли у вирішенні питань.
Окрема плачевна тема відпусттки, яку батько із сином незабудуть ніколи – харчування.
«Харчування в їдальні «EL Samaka Beach» було одноманітне. До прикладу, в обід і вечорі печінка, якщо вона не з’їдалась то ця печінка зранку появлялася в макаронах. Ця ж історія із сосисками… Якщо закінчувалась підливка (схожа на нашу аджику) то рештки заливалась гарячою водою, при свідках розмішувалась, і з посмішкою від шеф кухаря, зі словами «кушайте кушайте», далі потрапляла на тарілки. У мене із сином були кишково-шлункові розлади… Салати нарізані грубо, подані, як тваринам…
За весь період перебування подали один раз кавун і нарізали його маленькими кусочками. Коли підходили діти, то вони сказали «нельзя», а на питання «чому» отримали відповідь від нового шеф-повара «по качану» і сміх всього персоналу…
Щоправда два рази давали диню… І апельсини були цілодобово, але зі смаком гнилості. Так само, завше була проста вода з під крана, а ще «юпі»…
Невже ми настільки «бидло», щоб за наші гроші нас так ображали… Я розумію, що специфіка кухні різна, але давати їсти, як «худобі» і з того насміхатись це вже занадто», – пише обурений чоловік.
Ні комфорту, ні їжі, ні безпеки…
«У готелі жило 7 котів з лишаями, часто відбувалися крадіжки… Під час перебування на пляжі над головами злітали винищувачі, а у морі разом з нами плавала змія і ніхто не повідомляв, що це отруйна гидота. Також вечорами було чутно місцеві перестрілки», – додав горе-відпочивальник.
«Пекельний» відпочинок для батька із сином завершився 13 липня, але він досі добивається правди та компенсації, за шахрайство вартістю майже на 20 тисяч гривень…
P.S. До опублікування цієї інформації опрацьовано 76 сторінок тексту із фотодоказами.
Ввічливі львівські турагенти «JoinUP!» приголомшені цим випадком, однак справу колег із вулиці Шпитальної не коментують…
Відповіді від самого туроператора «JoinUP!» потрібно просити письмово…
Оновлено:
За неофіційними даними з офісу із вулиці Шпитальної, в якому реалізували тур, клієнт сам обрав бюджетне місце відпочинку. Наразі готується їхня офіційна відповідь.
Станом на 17.20, (28 вересня 2015 року), до редакції Львівського порталу надійшла інформація, що туроператор «JoinUP!» також готує офіційну відповідь на заяву “свого” клієнта, що є не задоволений своїм відпочинком.
«Ця інформація, яка подана Михайлом Голубкою, містить низку недостовірної інформації, і спотворює дійсність. Чоловік через приватне підприємство, яке працює по франшизі, замовив найдешевший гарячий тур у готелі із низькою репутацією», – повідомили Львівський портал у службі туроператора «JoinUP!».
Оновлено 1 жовтня 2015 року:
Сьогодні, 1 жовтня на адресу Львівського порталу надійшла офіційна відповідь від турагенства «JoinUP!». Зокрема туроператор заявляє, що інформація про «пекельний» відпочинок від Михайла Голубки є сфабрикованою і направленою на дискредитацію роботи туроператора.
«Доводимо до Вашого відому, що дана інформація не відповідає дійсності та шкодить діловій репутації туроператора і завдає майнових збитків, які пов’язані з негативним впливом на споживчий вибір туристів. Крім того, на Вашому ресурсі зображені сфабриковані фото про наявність на полах даного готелю ящірок, тарганів та присутність отруйних видів змій на пляжі готелю.
Наводимо, як приклад, фото небезпечних рептилій, які були опубліковані в мережі інтернет ще у 2011р. на ресурсах, які навіть не пов`язані з туристичною діяльністю», – йдеться у листі «JoinUP!».
Зокрема фото змії http://goodnewsanimal.ru/news/opasnye_morskie_zmei/2011-09-02-462, а також фотографія ящірки.
Цікаво також, що за даними «JoinUP!» турист Михайло Голубка не звертався до суду з позовними вимогами до туроператора, а розгорнув активну діяльність з розповсюдження завідомо неправдивої інформації в усіх можливих ЗМІ.
«Інформуємо Вас, що турист Голубко на сьогоднішній день не звертався до суду з позовними вимогами до туроператора Join UP!, замість того розвернув активну діяльність з розповсюдження завідомо неправдивої інформації в усіх можливих видам ЗМІ, що говорить про замовлений характер та навмисну дискредитацію роботи оператора по напрямку Єгипет. Виходячи з юридичного обґрунтування Туроператор Join UP! надав в повному обсязі послуги, які були замовлені туристом, не порушуючи при цьому договірних зобов’язань з боку Туроператора…», – йдеться у листі-відповіді.
Фото: Михайло Голубка
Михайло,вам наверное надо остановиться…Что с вами? Читая ваши коменты я начинаю понимать,что вы вправду заболели.Простите меня,но это шизофрения.Загуглите тему-симптомы шизофрении и вы будете в ужасе.Прекратите позорить себя и львовян,у нас складывается мнение изза вас,о тех людях,которые живут в вашем крае…Вы огрызаетесь на каждую реплику и дотошно описываете все детали.Это болезнь ….Я ни в коем случае не хочу вас обидеть.Здоровый человек анализирует свои поступки,вы же с агресией реагируете на любое ,отличающееся от вашего,мнение.Предлагаю коллегам сделать паузу и не отвечать-на улице осень,болезни обостряются именно в этот период.
Я нажаль також відпочивав з DJOIN UP. За дві доби до закінчення відпочинку в Хургаді DJOIN UP мене поставили перед фактом, що я з сім’єю(я, дружина та діти 3 та 13 років) повинні терміново покинути готель в зв’язку відсутністю літака на нашу дату. МАЛИ ПРОБЛЕМИ З РЕЄСТРАЦІЄЮ ТА ПОСАДКОЮ НА ЛІТАК, ДИТИНА ОТРИМАЛА СЕРЙОЗНИЙ СТРЕС . DJOIN UP навіть не вибачились. ШАХРАІ. НЕ ЗВЯЗУЙТЕСЬ З НИМИ , БО БУДЕТЕ МАТИ ВЕЛИКІ ПРОБЛЕМИ ЗА СВОІ ГРОШІ.
В студию фотографию Михаила из отеля El SAMAKA. Михаил, можете выставить фото с отдыха в этом отеле, где вы на фоне этого безобразия? а то Вы отдельно, а фото якобы снятые в отеле – отдельно. как то не вериться.
Турист просто попался прибацанный и я больше, чем уверен, что ему хорошо заплатили, чтобы он разыгрывал весь этот цирк. кто там у нас из ТО Египет запускает? запахло как-то тухлым.
Михайло : Вот Вы работаете на руководящей должности и столько текста, у Вас наверно много свободного времени. Может стоит поработать и заработать на нормальный отель, как это сделали 95% пассажиров с вашего рейса?
то как вы ведете себя по отношению к турагенту,вызывает не просто брезгливость к вам как к мужчине,а еще и заставляет сомневатся в здоровой голове(извините).Посетив вашу страницу в фейсбуке,прочитав ваши положительные поздравления людям,я не могу понять-откуда у вас столько ненависти к людям,которые хотели вам помочь дешево отдохнуть?Такое впечатление складывается,что у вас живет два человека-один добрый,который имеет ряд ценностей,а другой-вампир,доставало,которому не нужны никакие деньги возврата,просто вы получаете удовольствие от мести.Ну позвольте,это уже плохо пахнет….
Мне очень жаль Михайло,что у вас не сложилось с отдыхом,но читая ваш коментарий,я в шоке.Есть интернет,можно почитать отзывы людей.У нас в туризме есть такое понятие ,как турист-авантюрист.Вы не обижайтесь,но есть наверное предел требованиям.Нельзя топтать людей,ведь ваши отзывы это ничто иное как вампирство.Я не отрицаю,что вам могли чтото не так обьяснить,либо вы чтото так услышали.Если вы уж так правы и пострадали тогда подавайте в суд!Я хорошо знаю Коблево и его инфраструктуру…..Может вам и вправду там все нравится-спорить не буду.Но то что вы пишете об отдыхе в Египте-это не просто недовольство,это желание подзаработать на других!!!!
Дебіл зареєстрований на топхотелсі. Чого брехати?
автор статті отримав свої 30 срібників від від кокнкурентів Джойнів. Рік тому такими вкидами чорнухи займався інший туроператор. Його сумну долю можете знайти в новинах
Шановний, Михайле Голубка. Бачу Ви зареєстровані у Фейсбуку. Це дивно, бо судячи зі статті Ви – Австралопітек з Печери Зеленого Оленя, якому про інтернет внуки сусіда з міста розповідали. Надіюсь ви мене зрозуміли.
суть статті : “хлоп заплатив 700 баксів за готель, який коштує 700 баксів, але захотів сервіс ніби заплатив дві штуки. Тепер жлоб нєгодує і хоче повної халяви і відшкодування марального ущєрба”
Зеновій, ти повний ідіот, якщо вважаєш, що 700 доларів літом у Єгипті на одного чоловіка з дитиною це дешево. Ти то точно австралопітек…
Йванко, хто тя так образИв?
Якби батько прочитав відгуки про готель перед тим як їхати,то знав би,що Самака біч найгівняніший готель.Я також відпочивала в Хургаді але готель обирала самостійно,тому відпочинком задоволена на 100%. Tophotels.ru-все про всі готелі.
Винна не компанія Джоін Ап,а некомпетентний менеджер,який не перевірив даний готель і його умови проживання на теперішній час. Не раз подорожувала від Джоін,все добре завжди було,так як сама перевіряла готелі в які їду. Всі знають,що готелі люблять прикрашати свої фото і опис,на те і існують сайти з відгуками від туристів про готелі.
Змістовний коментар
Джоін ап кончена фірма