Департамент пасажирських перевезень далекого сполучення Укрзалізниці звертається до пасажирів – у разі виникнення прецедентів з неналежним обслуговуванням у поїздах, на вокзалах або перевезенням безквиткових пасажирів телефонувати на гарячу телефонну лінію Укрзалізниці за номером: (044) 465-33-44. За номером працює автовідповідач, на який треба залишити повідомлення та контактні дані.
Про це Львівському порталу повідомили у прес-центрі Укрзалізниці.
Працівники Укрзалізниці у найкоротшій термін зв’яжуться з адресатом повідомлення. Також у кожного начальника поїзда є книга скарг та повідомлень, яку він зобов’язаний надати за першою вимогою.
Укрзалізниця хоче підвищувати якість обслуговування, тому просить своїх пасажирів про допомогу. У разі неналежного обслуговування при зверненні на гарячу лінію надавати найповнішу інформацію: номер поїзда, час подорожі, вагон та місце, тим самим допомогти провести об’єктивне службове розслідування та виявити недобросовісних працівників. Коли пасажири скаржаться без вказування конкретної інформації – дуже важко розслідувати випадок, втрачається багато часу та можливість оперативно зреагувати для запобігання негативним явищам.
Для прикладу, нещодавно у мережі Фейсбук з’явилося повідомлення учасника АТО Василя Фесака, який був вимушений подорожувати у тамбурі поїзда №125 Костянтинівка – Київ через дефіцит квитків. За фактом повідомлення пана Фесака Укрзалізниця спільно з Південно-Західною залізницею провели оперативне розслідування, але знайти винних працівників і перевірити достовірність інформації не вдалося, адже її автор не повідомив конкретні дані – дату подорожі, номер вагону та проігнорував звернення до нього за уточненням інформації.
Ще один випадок – повідомлення у блозі пасажира поїзда №92 Одеса – Костянтинівка Олени, що пише про надання пасажирам неякісної білизни, незадовільний санітарний стан вагонів, недотримання температурного режиму. Про цей факт залізничникам стало відомо з мережі Інтернет з серпня та невідкладно проведено оперативне розслідування: комісія у складі начальника пасажирської служби Укрзалізниці та керівництва Одеського пасажирського вагонного депо перевірили поїзд, санітарно- технічний стан вагонів та стан постільної білизни. У ході перевірки такі факти не виявлені. Детальна інформація від пані Олени допомогла б залізничникам все з’ясувати та запобігти повторенню негативних випадків.