ОСТАННІ НОВИНИ

Львів зробив перший крок до створення своєї інспекції архітектурно-будівельного контролю 

|

Львівська міська рада сьогодні, 19 червня, проголосувала за створення з 1 вересня міської інспекції державного архітектурно-будівельного контролю. У Львові сподіваються, що це історичне рішення покладе край незаконному будівництву у місті, передає кореспондент Львівського порталу.

Депутати внесли зміни в додаток до ухвали «Про затвердження структури виконавчих органів ЛМР, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, витрат на їх утримання», підпорядкувавши інспекцію міському голові Львова.

Відповідно до сьогоднішнього рішення, міськрада повинна затвердити положення про інспекцію та її структуру, а мер міста – штатну чисельність у межах загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів.

Юридичне управління повинне також підготувати відповідні зміни та доповнення до ухвали «Про розмежування повноважень між виконавчими органами» та винести їх на розгляд сесії.

«Всім відомо, що законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та вдосконалення містобудівного законодавства», містам обласного значення надано право створювати в своєму складі інспекції архітектурно-будівельного контролю, які згодом отримають повноваження надавати дозволи на будівництво об’єктів 1-4 категорії, а також приймати рішення про приведення цих об’єктів в експлуатацію. Також зазначеним інспекціям буде надано право контроль, проводити відповідні перевірки, складати протоколи про адміністративні правопорушення, виступати позивачами та відповідачами в суді», – зазначила керівник юридичного управління ЛМР Гелена Пайонкевич.

Однак, у випадку, якщо ж міськрада до 1 вересня не створить інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю, зазначені повноваження будуть передані до відповідного уповноваженого Облдержадміністрації, зазначає службовець.

«Принципово розглянути це питання саме зараз, адже є ще кілька необхідних етапів, які потрібно пройти. Так, наступним кроком після прийняття цієї ухвали буде винесення на розгляд сесії міської ради положення про створення інспекції, затвердження штатного розпису. І вже зараз необхідно створити комісію, щоб розпочати процедуру приймання архівних документів, які напрацювала існуюча інспекція, станом на сьогодні. Також нам потрібно буде визначити приміщення для зберігання архіву і зареєструвати цю інспекцію як юридичну особу», – додала Гелена Пайонкевич.

 

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *